Pregled bibliografske jedinice broj: 593575
Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi
Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 593575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi
(Some aspects of perceived personal competence in the teachers role in inclusive school)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Horvatić, Sanja ; Nikolić, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 91-102
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima "Škola, odgoj i učenje za budućnost"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovna politika; prava; samoprocjene; program intervencija
(perceived teacher’s competence; inclusive school; programme)
Sažetak
Proces edukacijske integracije u Hrvatskoj ostvaruje se već tri desetljeća. S ciljem stalnog unaprjeđivanja kontinuirano se provode istraživanja pri čemu su programi intervencija i neki okolinski čimbenici u sustavu škola – učenici ‒ roditelji novijeg datuma. Problem je ovog istraživanja analizirati neke aspekte percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi. Uzorak učitelja izabran je iz četiriju osnovnih škola istočnog i zapadnog dijela grada Zagreba. Dvije škole čini eksperimentalni, a dvije kontrolni uzorak. Uzorak ispitanika škola čine razredni i predmetni učitelji (N = 17) koji poučavaju u šestim razredima. U odabranim razredima uključeni su učenici s različitim teškoćama (intelektualne teškoće, teškoće učenja, poremećaj pažnje i hiperaktivnost). Primijenjeni su sljedeći mjerni instrumenti: Skala za ispitivanje kompetentnosti za ulogu učitelja KU, Rosenbergova skala samopoštovanja RSS, Skala za mjerenje lokusa kontrole SE i Skala anksioznosti ANKS. Na temelju inicijalnih rezultata kreirane su programske aktivnosti usmjerene na osnaživanje učitelja eksperimentalnog uzorka za rad u inkluzivnim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Nagrada za najbolji rad