Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 593575

Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi


Stančić, Zrinjka; Horvatić, Sanja; Nikolić, Branko
Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 593575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi
(Some aspects of perceived personal competence in the teachers role in inclusive school)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Horvatić, Sanja ; Nikolić, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 91-102

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima "Škola, odgoj i učenje za budućnost"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovna politika; prava; samoprocjene; program intervencija
(perceived teacher’s competence; inclusive school; programme)

Sažetak
Proces edukacijske integracije u Hrvatskoj ostvaruje se već tri desetljeća. S ciljem stalnog unaprjeđivanja kontinuirano se provode istraživanja pri čemu su programi intervencija i neki okolinski čimbenici u sustavu škola – učenici ‒ roditelji novijeg datuma. Problem je ovog istraživanja analizirati neke aspekte percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi. Uzorak učitelja izabran je iz četiriju osnovnih škola istočnog i zapadnog dijela grada Zagreba. Dvije škole čini eksperimentalni, a dvije kontrolni uzorak. Uzorak ispitanika škola čine razredni i predmetni učitelji (N = 17) koji poučavaju u šestim razredima. U odabranim razredima uključeni su učenici s različitim teškoćama (intelektualne teškoće, teškoće učenja, poremećaj pažnje i hiperaktivnost). Primijenjeni su sljedeći mjerni instrumenti: Skala za ispitivanje kompetentnosti za ulogu učitelja KU, Rosenbergova skala samopoštovanja RSS, Skala za mjerenje lokusa kontrole SE i Skala anksioznosti ANKS. Na temelju inicijalnih rezultata kreirane su programske aktivnosti usmjerene na osnaživanje učitelja eksperimentalnog uzorka za rad u inkluzivnim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Napomena
Nagrada za najbolji rad



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zrinjka Stančić (autor)

Avatar Url Branko Nikolić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Horvatić, Sanja; Nikolić, Branko
Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stančić, Z., Horvatić, S. & Nikolić, B. (2011) Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi. U: Jurčević Lozančić, A. & Opić, S. (ur.)Škola, odgoj i učenje za budućnost.
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Horvati\'{c}, Sanja and Nikoli\'{c}, Branko}, year = {2011}, pages = {91-102}, keywords = {obrazovna politika, prava, samoprocjene, program intervencija}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu u\v{c}itelja u inkluzivnoj \v{s}koli}, keyword = {obrazovna politika, prava, samoprocjene, program intervencija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Horvati\'{c}, Sanja and Nikoli\'{c}, Branko}, year = {2011}, pages = {91-102}, keywords = {perceived teacher’s competence, inclusive school, programme}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Some aspects of perceived personal competence in the teachers role in inclusive school}, keyword = {perceived teacher’s competence, inclusive school, programme}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font