Pregled bibliografske jedinice broj: 593278
Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama
Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama // Collected papers of the 2nd Scientific research symposium : Pedagogy and the Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka, ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb, 2008. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 593278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama
(Differences in the classroom climate in classes with and without children with special needs)
Autori
Jakšić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Collected papers of the 2nd Scientific research symposium : Pedagogy and the Knowledge Society
/ Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka, ; Matijević, Milan - Zagreb, 2008, 133-141
ISBN
9789537210113
Skup
Scientific research symposium Pedagogy and the Knowledge Society (2 ; 2008)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razredno-nastavno ozračje; djeca s posebnim potrebama; integracija učenika s posebnim potrebama; odnosi među učenicima
(classroom climate; children with special needs; integration of pupils with special needs; relationship among children)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati razliku u razredno-nastavnom ozračju razreda sa i bez integriranih učenika sa posebnim potrebama. U istraživanje je bilo uključeno 77 učenika, 41 učenik četvrtog i 36 petog razreda osnovne škole. Prvu skupinu čine učenici četvrtog i petog razreda u koji je integrirano dijete s posebnim potrebama (40 učenika), a drugu skupinu učenici četvrtog i petog razreda u koji nije uključeno niti jedno dijete s posebnim potrebama (37 učenika). Za ovo ispitivanje koristili smo Upitnik „Moj razred“ (za procjenu razredno-nastavnog ozračja) - (Zarevski i suradnici, 2000., adaptirano prema My class Inventory, Fisher i Fraser, 1981). Dobiveni rezultati ne pokazuju statistički značajnu razliku između svih dimenzija razredno-nastavnog ozračja, međutim razlika je statistički značajna u dvije dimenzije. Radi se o dimenzijama „napetost“ i „zadovoljstvo“. Rezultati su obrađeni t – testom, a ukazuju na to da su učenici u redovnom razrednom odjelu zadovoljniji i osjećaju manju napetost od učenika u razrednom odjelu u kojem je integrirano dijete s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA