Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 593278

Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama


Jakšić, Ivana
Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama // Collected papers of the 2nd Scientific research symposium : Pedagogy and the Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka, ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb, 2008. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 593278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama
(Differences in the classroom climate in classes with and without children with special needs)

Autori
Jakšić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Collected papers of the 2nd Scientific research symposium : Pedagogy and the Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka, ; Matijević, Milan - Zagreb, 2008, 133-141

ISBN
9789537210113

Skup
Scientific research symposium Pedagogy and the Knowledge Society (2 ; 2008)

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razredno-nastavno ozračje; djeca s posebnim potrebama; integracija učenika s posebnim potrebama; odnosi među učenicima
(classroom climate; children with special needs; integration of pupils with special needs; relationship among children)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati razliku u razredno-nastavnom ozračju razreda sa i bez integriranih učenika sa posebnim potrebama. U istraživanje je bilo uključeno 77 učenika, 41 učenik četvrtog i 36 petog razreda osnovne škole. Prvu skupinu čine učenici četvrtog i petog razreda u koji je integrirano dijete s posebnim potrebama (40 učenika), a drugu skupinu učenici četvrtog i petog razreda u koji nije uključeno niti jedno dijete s posebnim potrebama (37 učenika). Za ovo ispitivanje koristili smo Upitnik „Moj razred“ (za procjenu razredno-nastavnog ozračja) - (Zarevski i suradnici, 2000., adaptirano prema My class Inventory, Fisher i Fraser, 1981). Dobiveni rezultati ne pokazuju statistički značajnu razliku između svih dimenzija razredno-nastavnog ozračja, međutim razlika je statistički značajna u dvije dimenzije. Radi se o dimenzijama „napetost“ i „zadovoljstvo“. Rezultati su obrađeni t – testom, a ukazuju na to da su učenici u redovnom razrednom odjelu zadovoljniji i osjećaju manju napetost od učenika u razrednom odjelu u kojem je integrirano dijete s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Jakšić, Ivana
Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama // Collected papers of the 2nd Scientific research symposium : Pedagogy and the Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka, ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb, 2008. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jakšić, I. (2008) Razlıke u razredno-nastavnom ozračju razreda sa ı bez ıntegrıranıh učenıka sa posebnım potrebama. U: Cindrić, M., Domović, Vlatka, & Matijević, M. (ur.)Collected papers of the 2nd Scientific research symposium : Pedagogy and the Knowledge Society.
@article{article, author = {Jak\v{s}i\'{c}, Ivana}, year = {2008}, pages = {133-141}, keywords = {razredno-nastavno ozra\v{c}je, djeca s posebnim potrebama, integracija u\v{c}enika s posebnim potrebama, odnosi me\dju u\v{c}enicima}, isbn = {9789537210113}, title = {Razl\ike u razredno-nastavnom ozra\v{c}ju razreda sa \i bez \integr\iran\ih u\v{c}en\ika sa posebn\im potrebama}, keyword = {razredno-nastavno ozra\v{c}je, djeca s posebnim potrebama, integracija u\v{c}enika s posebnim potrebama, odnosi me\dju u\v{c}enicima}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jak\v{s}i\'{c}, Ivana}, year = {2008}, pages = {133-141}, keywords = {classroom climate, children with special needs, integration of pupils with special needs, relationship among children}, isbn = {9789537210113}, title = {Differences in the classroom climate in classes with and without children with special needs}, keyword = {classroom climate, children with special needs, integration of pupils with special needs, relationship among children}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font