Pregled bibliografske jedinice broj: 591500
Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi
Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 591500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi
Autori
Lauš, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
13.06
Godina
2012
Stranica
51
Mentor
Vodopija, Irena
Neposredni voditelj
Bakota, Lidija
Ključne riječi
neverbalna komunikacija; učitelj; učenik; razredna nastava; usvajanje gradiva
(/)
Sažetak
Neverbalna komunikacija pojam je još iz vremena Aristotela, iako značajnija istraživanja neverbalne komunikacije počinju tek 70-ih godina 20. stoljeća. Mnogi ljudi smatraju da neverbalna komunikacija nema prednost pred verbalnom komunikacijom, ali istraživanja koja su provedena daju suprotne rezultate. Diplomskim se radom želi ukazati na značajni utjecaj neverbalnih znakova u nastavnom procesu, primjerice na usvajanje gradiva i učenička postignuća. Kvalitativnim se istraživanjem pokazalo da neverbalne komunikacijske vještine učitelja utječu na učenikovo usvajanje nastavnoga gradiva, a prema tome i na školski uspjeh učenika. Stoga, učitelji moraju posvetiti znatno više pozornosti neverbalnim signalima koje šalju učenicima u učionici za vrijeme obrade nastavnoga gradiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek