Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 591336

Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata


Rovan, Daria
Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // Suvremena Psihologija, 15 (2012), 1; 81-95 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 591336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata
(The relationship of effort in learning mathematics to achievement goals, beliefs and personality traits)

Autori
Rovan, Daria

Izvornik
Suvremena Psihologija (1331-9264) 15 (2012), 1; 81-95

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ulaganje truda; učenje matematike; ciljevi postignuća; osobine ličnosti; samoefikasnost
(effort; learning mathematics; achievement goals; personality traits; selfefficacy)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ulaganja truda u učenje matematike s osobinama ličnosti studenata, njihovim uvjerenjima o znanju i o samoefikasnosti u matematici te s njihovim ciljevima postignuća. Kao pokazatelji ulaganja truda u učenje matematike korištene su samoprocjene studenata o tome koliko truda posvećuju pojedinim aspektima učenja matematike te broj sati koje tjedno utroše na učenje matematike. U istraživanju je sudjelovalo 200 studenata druge godine tehničkih fakulteta koji su ispunjavali upitnik kojim su ispitane njihove osobine ličnosti prema petofaktorskom modelu, njihova uvjerenja o znanju u matematici (uvjerenja o jednostavnosti znanja i o evaluaciji znanja), uvjerenja o samoefikasnosti u matematici te njihovi ciljevi postignuća. Također su prikupljeni podaci o njihovu prethodnom postignuću u matematici. Rezultati pokazuju da su ciljevi postignuća i uvjerenja studenata, kao i prethodno postignuće studenata, značajno povezani sa samoprocjenom ulaganja truda. Za razliku od toga, uz broj sati uložen u učenje matematike vezuje se drugačiji obrazac povezanosti. S brojem sati uloženih u učenje povezani su ciljevi postignuća te osobina savjesnosti. Teorija ciljeva postignuća pokazala se osobito primjenjivom u objašnjavanju dijela individualnih razlika u ulaganju truda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Rovan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rovan, Daria
Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // Suvremena Psihologija, 15 (2012), 1; 81-95 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Rovan, D. (2012) Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata. Suvremena Psihologija, 15 (1), 81-95.
@article{article, author = {Rovan, Daria}, year = {2012}, pages = {81-95}, keywords = {ulaganje truda, u\v{c}enje matematike, ciljevi postignu\'{c}a, osobine li\v{c}nosti, samoefikasnost}, journal = {Suvremena Psihologija}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1331-9264}, title = {Povezanost ulaganja truda u u\v{c}enje matematike s ciljevima postignu\'{c}a, uvjerenjima i osobinama studenata}, keyword = {ulaganje truda, u\v{c}enje matematike, ciljevi postignu\'{c}a, osobine li\v{c}nosti, samoefikasnost} }
@article{article, author = {Rovan, Daria}, year = {2012}, pages = {81-95}, keywords = {effort, learning mathematics, achievement goals, personality traits, selfefficacy}, journal = {Suvremena Psihologija}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1331-9264}, title = {The relationship of effort in learning mathematics to achievement goals, beliefs and personality traits}, keyword = {effort, learning mathematics, achievement goals, personality traits, selfefficacy} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • PsychINFO
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font