Pregled bibliografske jedinice broj: 590420
Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga
Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga // Turizam, 60 (2012), 2; 227-238 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 590420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga
(DMO web site as a tool for successful destination marketing)
Autori
Boranić Živoder, Snježana ; Strugar Kurečić, Maja ; Krešić, Damir
Izvornik
Turizam (0494-2639) 60
(2012), 2;
227-238
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
internet; destinacijski marketing; web dizajn
(internet; destination marketing; web design)
Sažetak
Informacijske i komunikacijske tehnologije u posljednja tri desetljeća uvelike mijenjaju turističko tržište. Potrošači sve više koriste internet za informiranje i kupnju turističkih proizvoda, a ponuđači proizvoda i usluga u turizmu nastoje otkriti kako najbolje iskoristiti taj trend i odgovoriti na potrebe turista u svim fazama putovanja. Destinacijski marketing, u skladu s trendovima na turističkom tržištu, razvija svoje kriterije uspješnosti pri čemu internet postaje neizostavan alat. Općeprihvaćena pravila za izradu uspješnih mrežnih mjesta u turizmu i za njihovu evaluaciju ne postoje, a brz razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija neprekidno nudi nove mogućnosti interakcije s korisnicima. U ovom se radu na primjeru hrvatskih turističkih destinacija istražuje u kojoj se mjeri koriste mogućnosti interneta u funkciji uspješnog i inovativnog destinacijskog marketinga. Za potrebe rada proveden je grupni intervju stručnjaka iz područja turizma, marketinga i grafičkog dizajna. Na slučajno izabranom uzorku mrežnih mjesta turističkih destinacija u Hrvatskoj promatrano je koliko se uspješno koristi internet u prenošenju brenda i pozicioniranju destinacije, u komuniciranju prema ciljnim tržišnim segmentima i prezentiranju turističkih proizvoda. Svaki od navedenih aspekata marketinga promatran je kroz element sadržaja, dizajna i implementacije web 2.0 funkcionalnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- EBSCO
- Ssopus