Pregled bibliografske jedinice broj: 590403
Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju
Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 590403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju
(Integrated teaching in multimedia enviroment)
Autori
Bilić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
12.07
Godina
2012
Stranica
68
Mentor
Sablić, Marija
Ključne riječi
mediji ; multimedij ; kognitivna teorija multimedijskog učenja ; nove uloge učitelja
(media ; multimedia ; cognitive theory of multimedia learning ; teacher's new roles)
Sažetak
Multimediji u nastavi imaju edukativnu ulogu jer se njima potiču razvojne promjene učenika. U radu je pozornost usmjerena na terminološko određenje pojma multimedij, značaj, obilježje i načela uporabe multimedija u nastavi kao i na njegovu strukturu. Struktura multimedija sastavljena je od dvaju ili više različitih medija, stoga se u radu, kao polazišna osnova interpretiraju mediji. Mediji u nastavi klasificirani su s obzirom na osjetila koja se potiču. Suvremena nastavna tehnologija ne negira tradicionalni pristup nastave, već se na njoj temelji, te proširuje broj i značaj didaktičkih elementa nastave sagledavajući ih u novim odnosima. Multimedij kao nositelj i prenositelj informacija predstavlja izvor za učenje, ali i nastavno sredstvo uz pomoć kojeg djeca uče. U radu su izdvojeni didaktički kriteriji izbora multimedija kojima se pospješuje učinkovitost u procesu učenja. Uporaba multimedija u nastavi implicira mnoge didaktičke transformacije od kojih je jedna od osnovnih daljnje osvješćivanje učitelja u razvijanju osobnih i didaktičko-metodičkih kompetencija u smjeru razvojnih pristupa učenicima. Također, u radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Marija Sablić
(mentor)