Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 589504

Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja


Čerepinko, Darijo; Brozović, Maja
Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja // Zbornik radova 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb, 2010. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 589504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja
(Croatian Political Poster: Presidential Elections of 2009 and Influence of Personalization to Creative Solutions)

Autori
Čerepinko, Darijo ; Brozović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Mikota, Miroslav - Zagreb, 2010

Skup
14. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 06.10.2010. - 09.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
politički plakat ; izbori 2009 ; propaganda ; političke kampanje
(political poster ; elections 2009 ; propaganda ; political campaigns)

Sažetak
Personalizacija politike i izbora fenomen je koji je prisutan u političkoj komunikaciji 'zapadnih demokracija' od kraja 20. i početka 21. stoljeća, prvenstveno zbog pojave dominantnih pojedinaca poput Bila Clintona, Tonya Blaira ili Baracka Obame, koji su glasove na izborima dobivali, kako se vjeruje, više zbog vlastite karizme i političke poruke primjerene medijskom okruženju, nego zbog čvrste stranačke podrške i glasanja za stranačke programe. Prema pojedinim teoretičarima, političko djelovanje na svim razinama, od unutrašnjeg stranačkog djelovanja do političkog marketinga i motivacije birača za političku participaciju podložno je 'medijalizaciji', a novinarima, kao i njihovoj publici u fokusu su ljudi i njihovi osobni stavovi, više nego programi, politike ili ideološke vrijednosti. Autori u radu istražuju postoji li (i ako postoji, kakav je) utjecaj personalizacije politike i kandidatskog glasovanja na poruke i vizualna rješenja političkih plakata predsjedničkih kandidata na hrvatskim predsjedničkim izborima 2009. godine te jesu li prezentirana rješenja istaknula jedinstvene karakteristike kandidata, bilo u smislu poruke odnosno vizualnog rješenja ili nisu te uspoređuju rješenja s konačnim rezultatima izbora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darijo Čerepinko (autor)

Avatar Url Maja Brozović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Čerepinko, Darijo; Brozović, Maja
Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja // Zbornik radova 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb, 2010. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čerepinko, D. & Brozović, M. (2010) Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja. U: Mikota, M. (ur.)Zbornik radova 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić.
@article{article, author = {\v{C}erepinko, Darijo and Brozovi\'{c}, Maja}, editor = {Mikota, M.}, year = {2010}, keywords = {politi\v{c}ki plakat, izbori 2009, propaganda, politi\v{c}ke kampanje}, title = {Hrvatski politi\v{c}ki plakat: Predsjedni\v{c}ki izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rje\v{s}enja}, keyword = {politi\v{c}ki plakat, izbori 2009, propaganda, politi\v{c}ke kampanje}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}erepinko, Darijo and Brozovi\'{c}, Maja}, editor = {Mikota, M.}, year = {2010}, keywords = {political poster, elections 2009, propaganda, political campaigns}, title = {Croatian Political Poster: Presidential Elections of 2009 and Influence of Personalization to Creative Solutions}, keyword = {political poster, elections 2009, propaganda, political campaigns}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font