Pregled bibliografske jedinice broj: 588773
Efekti interaktivne pedagoske komunikacije
Efekti interaktivne pedagoske komunikacije // Збирник наукових праць-Учитеь, школа й освита
Horlivka: ГорлиЬкий державний педагогичний институт, Горливка:Украина,, 2011. str. 63-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 588773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efekti interaktivne pedagoske komunikacije
(Effects of interactive communication)
Autori
Jevtić, Bisera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Збирник наукових праць-Учитеь, школа й освита
/ - Horlivka : ГорлиЬкий державний педагогичний институт, Горливка:Украина,, 2011, 63-73
ISBN
978-966-8469-0
Skup
Учитеь, школа й освита
Mjesto i datum
Horlivka, Ukrajina, 10.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Pedagoska komunikacija; interakcija; participacija; interpersonalnost; tolerancija.
(pedagogical communication; interaction; participation; interpersonal; tolerance)
Sažetak
Drustvo se sastoji od pojedinaca, a sposobnosti pojedinaca za usvajanje i pruzanje kvalitetenog znanja, razmenu informacija- interakciju, odvajanje bitnog od nebitnog, obrada informacija i nacin komuniciranja, predstavlja neiscrpni resurs na kome se zasniva buducnost civilizacije. Za sagledavanje komunikacije u vaspitnom procesu, mozemo istaci proces stvaranja znacenja izmedju dve ili vise osoba. Komunikacija se nalazi u korenu personalnih osobina-radoznalost, inicijativnost, empatija, emocionalna stabilnost…a sve je to preduslov formiranja svestrane, samostalne, stvaralacke licnosti koja zivot provodi u bogatim socijalnim kontaktima. Cilj naseg istrazivanja odnosi se na utvrdjivane uloge pedagoga u kreiranju interakcije i komunikacije na nivou skole. Rezultati istrazivanja predstavljaju definisane aspekte interakcije, oblike komunikacije, svojstva pedagoga u ulozi kreatora, uspostavljanje partnerskih odnosa, aktivnosti i metode koje dovode do interakcije i komunikacije- jacanje selfa, aktivna participacija….Nase istrazivanje, osim akcentiranih efekata interaktivne pedagoske komunikacije, implementira izvesne indikatore koji bi u nekom daljem, obuhvatnijem istrazivanju mogli biti proveravani.
Izvorni jezik
Srp
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka