Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 588759

Utjecaj tehnoloških strategija na konkurentnost malih i velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj


Ojdanić, Ivan
Utjecaj tehnoloških strategija na konkurentnost malih i velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 588759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj tehnoloških strategija na konkurentnost malih i velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj
(The impact of technology strategy on competitiveness of small and large enterprises in the Republic of Croatia)

Autori
Ojdanić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.07

Godina
2012

Stranica
114

Mentor
Dabić, Marina

Ključne riječi
tehnološke strategije; srednja i velika poduzeća; konkurentnost; konkurentska strategija
(technology strategy; medium and large businesses; competition; competitive strategy)

Sažetak
Poslovnu okolinu današnjice obilježavaju sve veće turbulencije. Kontinuirani rast tehnoloških mogućnosti, prodor novih konkurenata na tržište te novi zahtjevi kupaca stvaraju potrebu za strategijama usmjerenim na kontinuirano obnavljanje konkurentskih prednosti. Izglednamogućnost za kontinuiranu konkurentsku prednost je kombinacija brzine, iznenađenja i razvoja nove tehnologije. Tehnologija se sve više smatra glavnim faktorom kod kreiranja strategije. Da bi ostvarilo konkurentsku prednost poduzeće kreira konkurentsku strategiju tj. razvija formulu kako će se natjecati na tržištu. Poduzećima na raspolaganju stoji više načina provođenja definiranog strateškog izbora. U vrijeme rastuće konkurencije i globalizacije poslovanja, jedan od najčešće korištenih načina provođenja strategije, jest stvaranje i implementacija novih tehnologija. Tehnološka rješenja kao način stvaranja konkurentske prednosti nisu novost u poslovnom svijetu, a u današnje vrijeme ubrzane globalizacije, tehnologija je postala nezaobilazan dio poslovne strategije, ključni element korporativnog opstanka. Povijesno gledano transformacija društva, iz agrarnog u industrijsko, povezana je s dominacijom prve industrijske revolucije (Landes, 2003.). Uzimajući u obzir rastući trend izbora tehnologije kao načina realiziranja strategije rasta poduzeća, te visoku stopu uspješnosti tehnološkog napretka u ostvarivanju njihovog strateškog cilja, zanimljivo je proučiti činjenice te donijeti zaključak da li tehnologija može utjecati na stjecanje konkurentske prednosti tj. poboljšati ukupni poslovni rezultat.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Dabić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ojdanić, Ivan
Utjecaj tehnoloških strategija na konkurentnost malih i velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Ojdanić, I. (2012) 'Utjecaj tehnoloških strategija na konkurentnost malih i velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ojdani\'{c}, Ivan}, year = {2012}, pages = {114}, keywords = {tehnolo\v{s}ke strategije, srednja i velika poduze\'{c}a, konkurentnost, konkurentska strategija}, title = {Utjecaj tehnolo\v{s}kih strategija na konkurentnost malih i velikih poduze\'{c}a u Republici Hrvatskoj}, keyword = {tehnolo\v{s}ke strategije, srednja i velika poduze\'{c}a, konkurentnost, konkurentska strategija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ojdani\'{c}, Ivan}, year = {2012}, pages = {114}, keywords = {technology strategy, medium and large businesses, competition, competitive strategy}, title = {The impact of technology strategy on competitiveness of small and large enterprises in the Republic of Croatia}, keyword = {technology strategy, medium and large businesses, competition, competitive strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font