Pregled bibliografske jedinice broj: 587438
Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima
Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 587438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima
(Physiological load of pupils in the lesson of physical education in the mixed and the standard clasrooms)
Autori
Prebila, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.06
Godina
2012
Stranica
40
Mentor
Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj
Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi
opterećenje na satu; osnovna škola; učenice; učenici; testiranje razlike
(load ine the lecture; primary school; pupils; testing the differences)
Sažetak
Nastavni proces je temelj odgojno-obrazovnog procesa. Zadaća TZK je pomoću sadržaja nastavnog programa utjecati na morfološke značajke učenika te na njihove motoričke i funkcionalne sposobnosti, na poboljšanje motoričkih dostignuća, razvijanje moralnih osobina stjecanje teorijskih znanja. Cilj istraživanje je utvrditi da li postoji statistički značajna razlika u fiziološkom opterećenju učenika, na satu TZK, kod učenika u kombiniranim razrednim odjelima u odnosu na učenike standardnog odjeljenja u periodu od prvog od četvrtog razreda primarnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb