Pregled bibliografske jedinice broj: 587385
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 587385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu
(Areas of application and research of knowledge of Croatian marketing experts about neuromarketing)
Autori
Malinarić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2012
Stranica
51
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
Neuromarketing ; neuroznanost ; neurooglašavanje ; Martin Lindstrom ; neuroetika
(Neuromarketing ; neuroscience ; neuroadvertising ; Martin Lindstrom ; neuroethics)
Sažetak
Neuromarketing je novo, revolucionarno, multidisciplinarno područje marketinga. U ovom diplomskom radu se obrađuje tema neuromarketinga iz marketinške perspektive uz upoznavanje sa ključnom medicinskom terminologijom i tehnologijom te dobivenim znanjima u praksi. Kroz provedena istraživanja i primjere opisuju se najbitnija neuromarketinška područja - oglašavanje, upravljanje cijenom te izgradnja i upravljanje markom proizvoda. Glavni problem rada je upoznatost hrvatskih marketinških stručnjaka pojmom i mogućnostima neuromaketinga. Rad i njegova istraživačka pitanja zaključuju se istraživanjem među odabranim hrvatskim marketinškim stručnjacima putem osobnih intervjua u kojem se, osim upoznatosti s temom, istražuju prednosti i nedostaci neuromarketinga, upitna etičnost novonastale prakse te mogućnost njegovog korištenja u poduzeću ispitanika. Rezultati istraživanja su porazni za hrvatsko tržište jer većina ispitanika nije upoznata neuromarketingom. Hrvatski marketinški stručnjaci bi se zasad trebali usmjeriti na upoznavanje s literaturom o neuromarketingu, područjima primjene i utvrđenim saznanjima te na taj način prevladati problem ograničenosti marketinškog budžeta i nedostupnost neuromaketinške tehnologije na domaćem tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija