Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587385

Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu


Malinarić, Matea
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 587385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu
(Areas of application and research of knowledge of Croatian marketing experts about neuromarketing)

Autori
Malinarić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2012

Stranica
51

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
Neuromarketing ; neuroznanost ; neurooglašavanje ; Martin Lindstrom ; neuroetika
(Neuromarketing ; neuroscience ; neuroadvertising ; Martin Lindstrom ; neuroethics)

Sažetak
Neuromarketing je novo, revolucionarno, multidisciplinarno područje marketinga. U ovom diplomskom radu se obrađuje tema neuromarketinga iz marketinške perspektive uz upoznavanje sa ključnom medicinskom terminologijom i tehnologijom te dobivenim znanjima u praksi. Kroz provedena istraživanja i primjere opisuju se najbitnija neuromarketinška područja - oglašavanje, upravljanje cijenom te izgradnja i upravljanje markom proizvoda. Glavni problem rada je upoznatost hrvatskih marketinških stručnjaka pojmom i mogućnostima neuromaketinga. Rad i njegova istraživačka pitanja zaključuju se istraživanjem među odabranim hrvatskim marketinškim stručnjacima putem osobnih intervjua u kojem se, osim upoznatosti s temom, istražuju prednosti i nedostaci neuromarketinga, upitna etičnost novonastale prakse te mogućnost njegovog korištenja u poduzeću ispitanika. Rezultati istraživanja su porazni za hrvatsko tržište jer većina ispitanika nije upoznata neuromarketingom. Hrvatski marketinški stručnjaci bi se zasad trebali usmjeriti na upoznavanje s literaturom o neuromarketingu, područjima primjene i utvrđenim saznanjima te na taj način prevladati problem ograničenosti marketinškog budžeta i nedostupnost neuromaketinške tehnologije na domaćem tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Malinarić, Matea
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Malinarić, M. (2012) 'Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Malinari\'{c}, Matea}, year = {2012}, pages = {51}, keywords = {Neuromarketing, neuroznanost, neuroogla\v{s}avanje, Martin Lindstrom, neuroetika}, title = {Podru\v{c}ja primjene i istra\v{z}ivanje upoznatosti hrvatskih marketin\v{s}kih stru\v{c}njaka o neuromarketingu}, keyword = {Neuromarketing, neuroznanost, neuroogla\v{s}avanje, Martin Lindstrom, neuroetika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Malinari\'{c}, Matea}, year = {2012}, pages = {51}, keywords = {Neuromarketing, neuroscience, neuroadvertising, Martin Lindstrom, neuroethics}, title = {Areas of application and research of knowledge of Croatian marketing experts about neuromarketing}, keyword = {Neuromarketing, neuroscience, neuroadvertising, Martin Lindstrom, neuroethics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font