Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587328

Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska


Štimac, Helena; Cah, Mateja
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXV (2012), 1; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 587328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska
(Effect of Environment on Marketing Positioning of SOS Children’s Village Croatia)

Autori
Štimac, Helena ; Cah, Mateja

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XXV (2012), 1; 191-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing; neprofitne organizacije; SOS Dječje selo Hrvatska; okruženje
(Marketing; non-profit organisations; SOS Children’s village Croatia; environment)

Sažetak
Poslijeratna zbivanja u Republici Hrvatskoj rezultirala su globalnom ekspanzijom neprofitnih organizacija. Niz problema otežava njihovo djelovanje, krenuvši od zakonskih okvira, izvora financiranja do niske motiviranosti ljudi za volontiranje. Sustavnom primjenom marketinga pospješuje se djelovanje neprofitne organizacije, što istovremeno doprinosi ostvarenju postavljene vizije i misije. SOS Dječje selo Hrvatska primjer je neprofitne organizacije suočene s nedostatkom donacija te slabom prepoznatljivošću u javnosti. Analizom istraživanja pokazalo se kako se većina ispitanika smatra socijalno osjetljivima zbog čega su i humano osviješteni. Ipak, SOS Dječje selo Hrvatska smatra da uspješno provodi marketing na svojem tržištu, prema svojim ciljnim skupinama, nasuprot rezultatima istraživanja koji ukazuju na nedovoljnu upoznatost marketinškim aktivnostima od strane ispitanika. S obzirom na to da određen dio javnosti ima nepovjerenje prema neprofitnim organizacijama, nužno ih je primjenom marketinga upoznati s funkcioniranjem i potrebama same organizacije kako bi se povećala njihova osjetljivost prema takvim pitanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Helena Štimac (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Štimac, Helena; Cah, Mateja
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXV (2012), 1; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Štimac, H. & Cah, M. (2012) Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXV (1), 191-202.
@article{article, author = {\v{S}timac, Helena and Cah, Mateja}, year = {2012}, pages = {191-202}, keywords = {marketing, neprofitne organizacije, SOS Dje\v{c}je selo Hrvatska, okru\v{z}enje}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XXV}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Utjecaj okru\v{z}enja na marketin\v{s}ko pozicioniranje SOS Dje\v{c}jeg sela Hrvatska}, keyword = {marketing, neprofitne organizacije, SOS Dje\v{c}je selo Hrvatska, okru\v{z}enje} }
@article{article, author = {\v{S}timac, Helena and Cah, Mateja}, year = {2012}, pages = {191-202}, keywords = {Marketing, non-profit organisations, SOS Children’s village Croatia, environment}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XXV}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Effect of Environment on Marketing Positioning of SOS Children’s Village Croatia}, keyword = {Marketing, non-profit organisations, SOS Children’s village Croatia, environment} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Sociological Abstracts
  • CAB International
  • EBSCOhost, Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font