Pregled bibliografske jedinice broj: 587328
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXV (2012), 1; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 587328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska
(Effect of Environment on Marketing Positioning of SOS Children’s Village Croatia)
Autori
Štimac, Helena ; Cah, Mateja
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XXV
(2012), 1;
191-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing; neprofitne organizacije; SOS Dječje selo Hrvatska; okruženje
(Marketing; non-profit organisations; SOS Children’s village Croatia; environment)
Sažetak
Poslijeratna zbivanja u Republici Hrvatskoj rezultirala su globalnom ekspanzijom neprofitnih organizacija. Niz problema otežava njihovo djelovanje, krenuvši od zakonskih okvira, izvora financiranja do niske motiviranosti ljudi za volontiranje. Sustavnom primjenom marketinga pospješuje se djelovanje neprofitne organizacije, što istovremeno doprinosi ostvarenju postavljene vizije i misije. SOS Dječje selo Hrvatska primjer je neprofitne organizacije suočene s nedostatkom donacija te slabom prepoznatljivošću u javnosti. Analizom istraživanja pokazalo se kako se većina ispitanika smatra socijalno osjetljivima zbog čega su i humano osviješteni. Ipak, SOS Dječje selo Hrvatska smatra da uspješno provodi marketing na svojem tržištu, prema svojim ciljnim skupinama, nasuprot rezultatima istraživanja koji ukazuju na nedovoljnu upoznatost marketinškim aktivnostima od strane ispitanika. S obzirom na to da određen dio javnosti ima nepovjerenje prema neprofitnim organizacijama, nužno ih je primjenom marketinga upoznati s funkcioniranjem i potrebama same organizacije kako bi se povećala njihova osjetljivost prema takvim pitanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- Sociological Abstracts
- CAB International
- EBSCOhost, Hrčak