Pregled bibliografske jedinice broj: 586835
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective, 2012., diplomski rad, diplomski, Združeni magistarski sveučilišni studij Management i savjetovanje za europsko obrazovanje, Zagreb, Hrvatska i Muenster, Njemačka
CROSBI ID: 586835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Združeni magistarski sveučilišni studij Management i savjetovanje za europsko obrazovanje
Mjesto
Zagreb, Hrvatska i Muenster, Njemačka
Datum
03.06
Godina
2012
Stranica
35
Mentor
Domović, Vlatka
Ključne riječi
teacher continuing professional development; education; teacher education; Croatia
Sažetak
U radu se raspravlja o različitim modelima profesionalnoga usavršavanja nastavnika. Primjeri zemalja EU uspoređuju se s Hrvatskom, navode se prednosti i nedostatci hrvatskoga modela usavršavanja nastavnika i daju smjerenice za poboljšanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb