Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 584266

Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa


Car Tomislav
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa, 2010., magistarski rad, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Opatija


CROSBI ID: 584266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa
(Statistical analysis of wellness service quality)

Autori
Car Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Mjesto
Opatija

Datum
17.11

Godina
2010

Stranica
175

Mentor
Marković Suzana

Ključne riječi
kvaliteta usluge; mjerenje; SERVQUAL; statistička analiza; wellness industrija
(service quality; measurement; SERVQUAL; statistical analysis; wellness industry)

Sažetak
Kvaliteta usluge vrlo je značajna u svakoj uslužnoj djelatnosti, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji. Kvaliteta wellness usluge i zadovoljstvo klijenta osnovni su preduvjeti za uspješno poslovanje, prepoznatljivost i pozicioniranje na sve zahtjevnijem tržištu. Kvaliteta usluge i zadovoljstvo klijenta su dva različita koncepta koji su međusobno povezani i uvjetovani. Pozitivno utječu na ponašanje klijenata, te imaju važnu ulogu u postizanju i zadržavanju konkurentnosti i profitabilnosti poduzeća. Svrha ovog znanstvenog magistarskog rada je teorijski i empirijski istražiti koncepte kvalitete usluge s naglaskom na primjenu u wellness industriji. Stoga su glavni ciljevi istraživanja: (a) objasniti koncept kvalitete i kvalitete usluge, te postojeće metode i modele za njihovo mjerenje, (b) ocjeniti kvalitetu usluga wellnessa primjenom modificiranog SERVQUAL modela. U svrhu testiranja hipoteza korištene su metode deskriptivne, bivarijatne (t-test) i multivarijatne statističke analize (eksploratorna faktorska analiza i analiza pouzdanosti).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Suzana Marković (mentor)

Avatar Url Tomislav Car (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Car Tomislav
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa, 2010., magistarski rad, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Opatija
Car Tomislav (2010) 'Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa', magistarski rad, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Opatija.
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {175}, keywords = {kvaliteta usluge, mjerenje, SERVQUAL, statisti\v{c}ka analiza, wellness industrija}, title = {Statisti\v{c}ka analiza kvalitete usluga wellnessa}, keyword = {kvaliteta usluge, mjerenje, SERVQUAL, statisti\v{c}ka analiza, wellness industrija}, publisherplace = {Opatija} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {175}, keywords = {service quality, measurement, SERVQUAL, statistical analysis, wellness industry}, title = {Statistical analysis of wellness service quality}, keyword = {service quality, measurement, SERVQUAL, statistical analysis, wellness industry}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font