Pregled bibliografske jedinice broj: 584266
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa, 2010., magistarski rad, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Opatija
CROSBI ID: 584266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa
(Statistical analysis of wellness service quality)
Autori
Car Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Mjesto
Opatija
Datum
17.11
Godina
2010
Stranica
175
Mentor
Marković Suzana
Ključne riječi
kvaliteta usluge; mjerenje; SERVQUAL; statistička analiza; wellness industrija
(service quality; measurement; SERVQUAL; statistical analysis; wellness industry)
Sažetak
Kvaliteta usluge vrlo je značajna u svakoj uslužnoj djelatnosti, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji. Kvaliteta wellness usluge i zadovoljstvo klijenta osnovni su preduvjeti za uspješno poslovanje, prepoznatljivost i pozicioniranje na sve zahtjevnijem tržištu. Kvaliteta usluge i zadovoljstvo klijenta su dva različita koncepta koji su međusobno povezani i uvjetovani. Pozitivno utječu na ponašanje klijenata, te imaju važnu ulogu u postizanju i zadržavanju konkurentnosti i profitabilnosti poduzeća. Svrha ovog znanstvenog magistarskog rada je teorijski i empirijski istražiti koncepte kvalitete usluge s naglaskom na primjenu u wellness industriji. Stoga su glavni ciljevi istraživanja: (a) objasniti koncept kvalitete i kvalitete usluge, te postojeće metode i modele za njihovo mjerenje, (b) ocjeniti kvalitetu usluga wellnessa primjenom modificiranog SERVQUAL modela. U svrhu testiranja hipoteza korištene su metode deskriptivne, bivarijatne (t-test) i multivarijatne statističke analize (eksploratorna faktorska analiza i analiza pouzdanosti).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija