Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 583654

Odrednice i izvori učinkovitosti prodajne organizacije


Razum, Andrea
Odrednice i izvori učinkovitosti prodajne organizacije // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 2; 209-226 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 583654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice i izvori učinkovitosti prodajne organizacije
(Determinants and antecedents of sales organization effectiveness)

Autori
Razum, Andrea

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XXIII (2011), 2; 209-226

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
prodajna učinkovitost; prodajni menadžeri; učinkovitost prodavača; dizajn prodajne organizacije; Republika Hrvatska
(Sales effectiveness; sales managers; sales force effectiveness; sales organization design; Republic of Croatia)

Sažetak
Temeljni cilj ovog rada je raspoznati i analizirati glavne izvore prodajne učinkovitosti, te ponuditi smjernice za unapređenje uobičajene prodajne prakse. Uz standardne izazove ostvarivanja očekivanih prodajnih rezultata sve veći pritisci suvremenog poslovnog okruženja dodatno naglašavaju važnost uspostavljanja veće učinkovitosti prodajne organizacije. Predmet provedenog empirijskog istraživanja bio je identificirati izvore učinkovitosti prodajne organizacije na osnovu usporedbe dvije skupine organizacija ; onih relativno visoke i niske prodajne učinkovitosti. Koncept prodajne učinkovitosti poduzeća promatrao se kroz pet zasebnih čimbenika: aktivnosti prodajnog menadžmenta, obilježja prodavača, dizajn prodajne organizacije, učinkovitosti prodavača s obzirom na njihove rezultate te njihovo ponašanje. Analizom rezultata došlo se do zaključka kako su najznačajniji izvori prodajne učinkovitosti aktivnosti prodajnog menadžmenta usmjerene praćenju i nagrađivanju prodavača, te da prodajni menadžeri u učinkovitim organizacijama iskazuju puno veće zadovoljstvo strukturom prodajnih područja. Prodavači u učinkovitim organizacijama imaju visoku razinu motivacije i privrženosti te imaju značajno veću učinkovitost u ostvarivanju prodajnih rezultata nego li je to slučaj u manje učinkovitim organizacijama. Istraživanje predstavlja dopunu istraživanjima provedenim u svijetu, a posebno doprinosi izuzetno malom broju istraživanja o funkciji upravljanja prodajom na području Republike Hrvatske. Za potpuniju analizu potrebno bi bilo obuhvatiti veći broj ispitanika, u model uključiti varijable iz vanjskog okruženja te ispitati potencijalni utjecaj vrste proizvoda i gospodarske grane poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Lučić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Razum, Andrea
Odrednice i izvori učinkovitosti prodajne organizacije // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 2; 209-226 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Razum, A. (2011) Odrednice i izvori učinkovitosti prodajne organizacije. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2), 209-226.
@article{article, author = {Razum, Andrea}, year = {2011}, pages = {209-226}, keywords = {prodajna u\v{c}inkovitost, prodajni menad\v{z}eri, u\v{c}inkovitost prodava\v{c}a, dizajn prodajne organizacije, Republika Hrvatska}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XXIII}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Odrednice i izvori u\v{c}inkovitosti prodajne organizacije}, keyword = {prodajna u\v{c}inkovitost, prodajni menad\v{z}eri, u\v{c}inkovitost prodava\v{c}a, dizajn prodajne organizacije, Republika Hrvatska} }
@article{article, author = {Razum, Andrea}, year = {2011}, pages = {209-226}, keywords = {Sales effectiveness, sales managers, sales force effectiveness, sales organization design, Republic of Croatia}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XXIII}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Determinants and antecedents of sales organization effectiveness}, keyword = {Sales effectiveness, sales managers, sales force effectiveness, sales organization design, Republic of Croatia} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing
  • ProQuest ABI/INFORM
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font