Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 583076

Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika


Jajić Novogradec, Marina
Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2012), 27; 258-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 583076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika
(Contrastive approach in the foreign language learning: Analysis of and the proposal to teach the existential verb phrase There + be in English according to students' age)

Autori
Jajić Novogradec, Marina

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 1 (2012), 27; 258-270

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
egzistencijalna glagolska fraza there + be; kontrastivni pristup; materinski jezik; negativni prijenos; strani jezik
(existential verb phrase there + be; contrastive approach; first language; negative transfer; foreign language)

Sažetak
U ovome radu prikazat ćemo kontrastivni pristup obrade egzistencijalne glagolske fraze u engleskome jeziku there + be. Poučavajući učenike na početnom i naprednom stupnju engleskoga jezika primjećujemo, kako osim nekih ostalih gramatičkih kategorija, učenike često buni egzistencijalna glagolska fraza there + be, za koju ne postoji pravi ekvivalent u hrvatskome jeziku te ponekad njeno nepravilno korištenje i tumačenje kod učenika uzrokuje nepravilnu komunikaciju na engleskome jeziku. Prilikom učenja stranoga jezika učenici se svjesno ili nesvjesno oslanjaju na materinski jezik, koji je često uzrok negativnog prijenosa u stranome jeziku. Kako bi se spriječio negativni prijenos materinskoga jezika i omogućio pozitivni prijenos u učenju stranoga jezika, u suvremenoj nastavi stranoga jezika bitno je koristiti se tehnikama rada koje uključuju spoj komunikacijskih, kognitivnih i kontrastivnih elemenata i na taj način pomoći učenicima u boljem razumijevanju nekih najčešćih pogrešaka koje su uglavnom posljedica utjecaja materinskoga jezika. S tim ćemo ciljem dati prikaz obrade egzistencijalne glagolske fraze na različitim stupnjevima učenja engleskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
347801

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Jajić Novogradec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jajić Novogradec, Marina
Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2012), 27; 258-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Jajić Novogradec, M. (2012) Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (27), 258-270.
@article{article, author = {Jaji\'{c} Novogradec, Marina}, year = {2012}, pages = {258-270}, keywords = {egzistencijalna glagolska fraza there + be, kontrastivni pristup, materinski jezik, negativni prijenos, strani jezik}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {1}, number = {27}, issn = {0044-4855}, title = {Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi u\v{c}enika}, keyword = {egzistencijalna glagolska fraza there + be, kontrastivni pristup, materinski jezik, negativni prijenos, strani jezik} }
@article{article, author = {Jaji\'{c} Novogradec, Marina}, year = {2012}, pages = {258-270}, keywords = {existential verb phrase there + be, contrastive approach, first language, negative transfer, foreign language}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {1}, number = {27}, issn = {0044-4855}, title = {Contrastive approach in the foreign language learning: Analysis of and the proposal to teach the existential verb phrase There + be in English according to students' age}, keyword = {existential verb phrase there + be, contrastive approach, first language, negative transfer, foreign language} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font