Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582371

Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture


Vidulin-Orbanić, Sabina
Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 101-115 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 582371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture
(The question of objectivity and reliability of marks in various activities of Music teaching)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61 (2012); 101-115

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbena kultura ; glazbena područja ; ocjenjivanje ; vrednovanje učenika
(music ; music areas ; assessment ; evaluation of pupils)

Sažetak
Promjene u koncepciji nastave glazbene kulture u osnovnoj školi, tendencija oblikovanje suvremene nastave bliske potrebama učenika, težnja da se s otvorenim modelom omogući razvoj kompetentnih poznavatelja glazbe te mogućnost aktivnog bavljenja glazbom osobito u izvannastavnim glazbenim aktivnostima nisu se reflektirale, u dovoljnoj mjeri, na načine i kriterije ocjenjivanja. U ovome radu, apostrofirat ćemo važnost ocjenjivanja u skladu s glazbenim dispozicijama i mogućnostima učenika, ali uzimajući u obzir i njihov rad, zalaganje, suradnju i odgovornost u učenju s ciljem stjecanja znanja i razvoja vještina. Načini ocjenjivanja koji se elaboriraju upućuju na korištenje ne samo usmenih, pismenih i praktičnih metoda provjere učenika, već i onih koje će učenika učiniti aktivnijim i koje će mu omogućiti bolje znanje, poput vođenja Dnevnika slušanja i analize glazbe, posjete glazbenim manifestacijama s konkretnim zadacima, izrade plakata, referata, prezentacija i prikupljanja tekstualnih, audio i video priloga za oblikovanje glazbenog portfolija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina
Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 101-115 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Vidulin-Orbanić, S. (2012) Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61, 101-115.
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2012}, pages = {101-115}, keywords = {glazbena kultura, glazbena podru\v{c}ja, ocjenjivanje, vrednovanje u\v{c}enika}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, issn = {0037-654X}, title = {Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u razli\v{c}itim aktivnostima nastave Glazbene kulture}, keyword = {glazbena kultura, glazbena podru\v{c}ja, ocjenjivanje, vrednovanje u\v{c}enika} }
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2012}, pages = {101-115}, keywords = {music, music areas, assessment, evaluation of pupils}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, issn = {0037-654X}, title = {The question of objectivity and reliability of marks in various activities of Music teaching}, keyword = {music, music areas, assessment, evaluation of pupils} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Library and Information Science Abstracts
  • MLA International Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font