Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582221

Analitički hijerarhijski proces u strateškom planiranju prodaje hotelskih poduzeća


Dragičević, Marija
Analitički hijerarhijski proces u strateškom planiranju prodaje hotelskih poduzeća // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 13 (2004), 1; 9-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 582221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analitički hijerarhijski proces u strateškom planiranju prodaje hotelskih poduzeća
(Analytical hierarchy process in the hotel enterprises strategic planning)

Autori
Dragičević, Marija

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 13 (2004), 1; 9-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
analitički hijerarhijski proces ; primjena ; hotelijerstvo ; strateško planiranje
(analityc hierarchy process ; application ; hospitality industry ; strategic planning)

Sažetak
Cilj rada je ukazati na osnovne specifičnosti metode analitičkog hijerarhijskog procesa (AHP), kao modela višekriterijalnog programiranja te mogućnost primjene istog u strateškom planiranju prodajne politike hotelskih poduzeća. U tu svhu provedeno je istraživanje metodom anketiranja na uzorku od 132 ispitanika s njemačkog turističkog tržišta i napravljen model analitičkog hijerarhijskog procesa za utvrđivanje prioriteta u prodaji hotelskih kapaciteta za njemačko turističko tržište. Preferencije potrošača oblikuju se na temelju informacija o svojstvima proizvoda, a rangirane su prema kriteriju kako ih procjenjuju potrošači. Stvarajući skalu preferencija potrošači ulaze u fazu odlučivanja. U toj fazi odabrat će proizvod koji je dobio najbolju ocjenu. Upravo iz tog razloga važno je kreirati turistički proizvod koji može u potpunosti zadovoljiti potrebe ciljnog tržišta. To je moguće dobrim poznavanjem potrošača i njihovih navika u kupnji na temelju čega se mogu utvrditi prioriteti u prodaji i ponuditi proizvod koji se prema utvrđenim kriterijima smatra najboljim. Ovakav marketinški pristup zasigurno će za posljedicu imati povećanje lojalnosti klijenta prema hotelskom poduzeću. Primjenom metode analitičkog hijerarhijskog procesa u utvrđivanju prioriteta u prodajnoj politici moguće je povećati kvalitetu upravljanja prodajnom politikom hotelskih

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Dragičević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dragičević, Marija
Analitički hijerarhijski proces u strateškom planiranju prodaje hotelskih poduzeća // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 13 (2004), 1; 9-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Dragičević, M. (2004) Analitički hijerarhijski proces u strateškom planiranju prodaje hotelskih poduzeća. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 13 (1), 9-46.
@article{article, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2004}, pages = {9-46}, keywords = {analiti\v{c}ki hijerarhijski proces, primjena, hotelijerstvo, strate\v{s}ko planiranje}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Analiti\v{c}ki hijerarhijski proces u strate\v{s}kom planiranju prodaje hotelskih poduze\'{c}a}, keyword = {analiti\v{c}ki hijerarhijski proces, primjena, hotelijerstvo, strate\v{s}ko planiranje} }
@article{article, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2004}, pages = {9-46}, keywords = {analityc hierarchy process, application, hospitality industry, strategic planning}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Analytical hierarchy process in the hotel enterprises strategic planning}, keyword = {analityc hierarchy process, application, hospitality industry, strategic planning} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font