Pregled bibliografske jedinice broj: 582179
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 582179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine
(Influence of banner advertising on consumption behavior of teen age group)
Autori
Dina Šegavić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
04.04
Godina
2012
Stranica
48
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
banner; oglašavanje; kupovno ponašanje; tinejdžerska dobna skupina
(banner; advertising; consumption behavior; teen age)
Sažetak
U ovom diplomskom radu obrađen je utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka