Pregled bibliografske jedinice broj: 582132
Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika)
Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika). Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1991 (prirucnik)
CROSBI ID: 582132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika)
(Measures for establishing educational capabilities of students with delayed cognitive development (Croatian language and mathematics))
Autori
Igrić, Ljiljana ; Levandovski, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
1991
Stranica
171
ISBN
86-80251-11-9
Ključne riječi
djeca sniženih intelektualnih sposobnosti; procjena znanja; matematika; hrvatski jezik
(children with delayed cognitive development; educational capacities; mathematics; Croatian language)
Sažetak
Priručnik sadrži četiri instrumenta za evaluaciju znanja učenika iz matematike i hrvatskog. Namijenjen je za djecu sa sniženim intelektualnim sposobnostima, uključenim u redovne škole u cilju izrade individualiziranih edukacijskih programa i praćenja napretka učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija