Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582132

Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika)


Igrić, Ljiljana; Levandovski, Dubravka
Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika). Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1991 (prirucnik)


CROSBI ID: 582132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika)
(Measures for establishing educational capabilities of students with delayed cognitive development (Croatian language and mathematics))

Autori
Igrić, Ljiljana ; Levandovski, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
1991

Stranica
171

ISBN
86-80251-11-9

Ključne riječi
djeca sniženih intelektualnih sposobnosti; procjena znanja; matematika; hrvatski jezik
(children with delayed cognitive development; educational capacities; mathematics; Croatian language)

Sažetak
Priručnik sadrži četiri instrumenta za evaluaciju znanja učenika iz matematike i hrvatskog. Namijenjen je za djecu sa sniženim intelektualnim sposobnostima, uključenim u redovne škole u cilju izrade individualiziranih edukacijskih programa i praćenja napretka učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
29954

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Avatar Url Dubravka Levandovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Levandovski, Dubravka
Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika). Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1991 (prirucnik)
Igrić, L. & Levandovski, D. (1991) Mjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika). Zagreb, Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Levandovski, Dubravka}, year = {1991}, pages = {171}, keywords = {djeca sni\v{z}enih intelektualnih sposobnosti, procjena znanja, matematika, hrvatski jezik}, isbn = {86-80251-11-9}, title = {Mjerni instrumenti za utvr\djivanje obrazovnih dostignu\'{c}a u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika)}, keyword = {djeca sni\v{z}enih intelektualnih sposobnosti, procjena znanja, matematika, hrvatski jezik}, publisher = {Fakultet za defektologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Levandovski, Dubravka}, year = {1991}, pages = {171}, keywords = {children with delayed cognitive development, educational capacities, mathematics, Croatian language}, isbn = {86-80251-11-9}, title = {Measures for establishing educational capabilities of students with delayed cognitive development (Croatian language and mathematics)}, keyword = {children with delayed cognitive development, educational capacities, mathematics, Croatian language}, publisher = {Fakultet za defektologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font