Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 579877

Ambalaža kao element marketinške komunikacije


Mandić, Iva
Ambalaža kao element marketinške komunikacije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 579877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ambalaža kao element marketinške komunikacije
(Packaging as marketing communication element)

Autori
Mandić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.04

Godina
2012

Stranica
158

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
ambalaža; dizajn; dizajn ambalaže; grafički dizajn; marketinška komunikacija; vizualna komunikacija; identitet marke; vrijednosti marke; vizualni elementi; boja; tipografija; percepcija; istraživanje percepcije ambalaže
(packaging; design; packaging design; graphic design; marketing communication; visual communication; brand identity; brand values; visual clues; color; typography; perception; packaging perceptions research)

Sažetak
Ključna postavka magistarskog rada je da se uloga ambalaže proizvoda u marketinškom miksu mijenja, te da njezina komunikacijska komponenta raste. Ambalaža postaje sve značajniji komunikacijski kanal kojim se može prezentirati skup vrijednosti marke. U magistarskom radu razmatra se ambalaža kao tržišno obilježje proizvoda. Obrađene su njezine funkcije i klasifikacije, a posebna je pažnja posvećena analizi okruženja u kojem ambalaža funkcionira danas te čimbenicima koji utječu na njezino oblikovanje. Učinjena je analiza nove pozicije ambalaže u marketinškom miksu, odnos ambalaže i marke te komunikacijski aspekti dizajna ambalaže u oglašavanju i na mjestu prodaje. Razmatraju se elementi oblikovanja ambalaže kroz koje se stvara poruka. U zasebnoj su cjelini obrađeni elementi grafičkog oblikovanja: tipografija, boja, glavni i pomoćni vizuali te pomoćni grafički elementi koji stoje na raspolaganju marketinškim stručnjacima i dizajnerima. Nakon uvodnih razmatranja o počecima istraživanja za potrebe ambalaže, opisane su suvremene metode i tehnike koje se u tu svrhu koriste. Rad prikazuje rezultate primarnog istraživanja provedenog za potrebe dokazivanja hipoteza magistarskog rada, uključujući eksperimentalni dio načinjen na skupini konditorskih proizvoda. Zaključno su iznesene preporuke za daljnja istraživanja u području marketinške komunikacije putem ambalaže.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Iva
Ambalaža kao element marketinške komunikacije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mandić, I. (2012) 'Ambalaža kao element marketinške komunikacije', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Iva}, year = {2012}, pages = {158}, keywords = {ambala\v{z}a, dizajn, dizajn ambala\v{z}e, grafi\v{c}ki dizajn, marketin\v{s}ka komunikacija, vizualna komunikacija, identitet marke, vrijednosti marke, vizualni elementi, boja, tipografija, percepcija, istra\v{z}ivanje percepcije ambala\v{z}e}, title = {Ambala\v{z}a kao element marketin\v{s}ke komunikacije}, keyword = {ambala\v{z}a, dizajn, dizajn ambala\v{z}e, grafi\v{c}ki dizajn, marketin\v{s}ka komunikacija, vizualna komunikacija, identitet marke, vrijednosti marke, vizualni elementi, boja, tipografija, percepcija, istra\v{z}ivanje percepcije ambala\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Iva}, year = {2012}, pages = {158}, keywords = {packaging, design, packaging design, graphic design, marketing communication, visual communication, brand identity, brand values, visual clues, color, typography, perception, packaging perceptions research}, title = {Packaging as marketing communication element}, keyword = {packaging, design, packaging design, graphic design, marketing communication, visual communication, brand identity, brand values, visual clues, color, typography, perception, packaging perceptions research}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font