Pregled bibliografske jedinice broj: 579213
Prirodoslovlje u suvremenoj školi
Prirodoslovlje u suvremenoj školi // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 2; 179-187 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 579213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prirodoslovlje u suvremenoj školi
(Natural Science in the modern school)
Autori
Jakopović, Željko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142
(2001), 2;
179-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
važnost prirodoslovlja; prirodoslovna pismenost; istraživački usmjerena nastava; učenički projekt
(the significiance of natural science; natural science literacy; research-directed teaching; student projects)
Sažetak
Prirodne znanosti imaju važno mjesto u svakom kurikulumu i temelj su odgoja i obrazovanja sadašnje djece za sutrašnji svijet. U doba u kojem se već nalazimo (informacijsko doba), znanje dobiva prvorazredno značenje u cijelom svijetu, postaje glavni resurs razvoja danas uspješnih zemalja. S druge strane prirodoslovno znanje je temelj promišljenog gospodarskog razvoja, održivog razvoja. Stoga prioritetnu važnost za svaku zemlju ima sveobuhvatan odgoj i obrazovanje od predškolskog do cjeloživotnog, a u tom sklopu prirodoslovno područje ima posebno mjesto. Time su vođena načela i cilj prirodoslovnog odgoja i obrazovanja. Cilj je prirodoslovnog odgoja i obrazovanja uspostaviti prirodoznanstveno pismeno društvo. Osnovna zajednička koncepcija prirodoslovnih nastavnih predmeta je istraživački pristup i eksperimentalna metoda. Taj prirodoznanstveni način povezuje sve prirodoslovne nastavne predmete, tako da se neki sadržaj može obrađivati s različitih stajališta na metodološki jedinstven način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika