Pregled bibliografske jedinice broj: 577341
Suradnja stručnih suradnika u cilju podrške djeci s teškoćama u razvoju: Oblici suradnje i prepreke
Suradnja stručnih suradnika u cilju podrške djeci s teškoćama u razvoju: Oblici suradnje i prepreke // Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb, 2012. str. 171-172 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 577341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja stručnih suradnika u cilju podrške djeci s teškoćama u razvoju: Oblici suradnje i prepreke
(Collaboration of professionals toward better support of children with disabilities: forms and barriers)
Autori
Žic Ralić, Anamarija ; Cvitković, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora
/ Đurek, Vesna - Zagreb, 2012, 171-172
ISBN
978-953-96760-8-5
Skup
Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.04.2012. - 14.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suradnja; stručni suradnik; djeca s teškoćama u razvoju
(collaboration; professionals; children with disabilities)
Sažetak
Cilj je istražiti oblike suradnje stručnih suradnika edukacijskih rehabilitatora, logopeda i socijalnih pedagoga u osnovnim školama u cilju podrške djeci s teškoćama u razvoju. Upitnikom o oblicima suradnje i Upitnikom o preprekama za suradnju koji su dio mjernog instrumenta Set upitnika o suradnji u pružanju podrške djeci s teškoćama (Žic Ralić, 2010) ispitano je 89 stručnih suradnika s područja grada Zagreba, Zagrebačke županije, Krapinsko-zagorske, Osječko-baranjske i Istarske županije. Oblici suradnje opisani su deskriptivnom analizom. Povezanost pojedinih oblika suradnje s pojedinim preprekama za suradnju prikazana je korelacijskom analizom. Razlike između stručnih suradnika različitih profi la utvrđene su analizom varijance. Rezultati općenito ukazuju da oko 50 % stručnih suradnika koristi redovito istraživane oblike suradnje, dok ostali stručni suradnici ponekad koriste određene oblike suradnje ili ih uopće ne koristi u svome radu, kao npr. timsko određivanje načina pružanja podrške djetetu i timska evaluacija napretka. Većina stručnih suradnika nalazi prepreke za suradnju u ponašanju učitelja, a pola stručnih suradnika nalazi prepreke u suradnji s roditeljima. Nađena je i povezanost pojedinih oblika suradnje s pojedinim preprekama. Nalazi su detaljnije prikazani i interpretirani u radu. Rezultati ukazuju na potrebu osvješćivanja važnosti i unapređenja međusobne suradnje za ostvarivanje kvalitetne podrške djeci s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski