Pregled bibliografske jedinice broj: 576996
MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe
MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe // Tonovi (Zagreb), 55 (2010), 8-18 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
CROSBI ID: 576996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe
(Learning Outcomes in Music Teacher Training Music Education Network (meNet))
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 55
(2010);
8-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo
Ključne riječi
Učitelji glazbe; kompetencije; ishodi učenja; cjeloživotno učenje; deskriptori
(Music teachers; competencies; learning outcomes; lifelong learning; descriptors)
Sažetak
Ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe Europske mreže za glazbeno obrazovanje (meNet) nastali su pod patronatom Europske mreže za upravljanje komunikacijom i znanjima u glazbenom obrazovanju, koju je (mrežu) osnovala Europska komisija kao dio programa Socrates-Comenius. Ove ishode treba shvaćati kao daljnji razvoj europskih integracija s posebnim naglaskom na obrazovanje u kulturi. U tekstu se opisuju znanja, shvaćanja i vještine koje bi morao imati učitelj glazbe. Prikazuje se obrazovnopolitički kontekst u Europi, Lisabonska strategija, ključne kompetencije i škola u 21. stoljeću uključujući promjenu paradigme – od podučavanja k učenju, i od orijentacije na ulaz (input) k orijentaciji na izlaz (output). Obrazovanje učitelja glazbe promatra se i u svjetlu cjeloživotnoga učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija