Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576996

MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe


Rojko, Pavel
MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe // Tonovi (Zagreb), 55 (2010), 8-18 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)


CROSBI ID: 576996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe
(Learning Outcomes in Music Teacher Training Music Education Network (meNet))

Autori
Rojko, Pavel

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 55 (2010); 8-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo

Ključne riječi
Učitelji glazbe; kompetencije; ishodi učenja; cjeloživotno učenje; deskriptori
(Music teachers; competencies; learning outcomes; lifelong learning; descriptors)

Sažetak
Ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe Europske mreže za glazbeno obrazovanje (meNet) nastali su pod patronatom Europske mreže za upravljanje komunikacijom i znanjima u glazbenom obrazovanju, koju je (mrežu) osnovala Europska komisija kao dio programa Socrates-Comenius. Ove ishode treba shvaćati kao daljnji razvoj europskih integracija s posebnim naglaskom na obrazovanje u kulturi. U tekstu se opisuju znanja, shvaćanja i vještine koje bi morao imati učitelj glazbe. Prikazuje se obrazovnopolitički kontekst u Europi, Lisabonska strategija, ključne kompetencije i škola u 21. stoljeću uključujući promjenu paradigme – od podučavanja k učenju, i od orijentacije na ulaz (input) k orijentaciji na izlaz (output). Obrazovanje učitelja glazbe promatra se i u svjetlu cjeloživotnoga učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe // Tonovi (Zagreb), 55 (2010), 8-18 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
Rojko, P. (2010) MeNet ishodi učenja u obrazovanju učitelja glazbe. Tonovi (Zagreb), 55, 8-18.
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2010}, pages = {8-18}, keywords = {U\v{c}itelji glazbe, kompetencije, ishodi u\v{c}enja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, deskriptori}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {55}, issn = {0352-9711}, title = {MeNet ishodi u\v{c}enja u obrazovanju u\v{c}itelja glazbe}, keyword = {U\v{c}itelji glazbe, kompetencije, ishodi u\v{c}enja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, deskriptori} }
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2010}, pages = {8-18}, keywords = {Music teachers, competencies, learning outcomes, lifelong learning, descriptors}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {55}, issn = {0352-9711}, title = {Learning Outcomes in Music Teacher Training Music Education Network (meNet)}, keyword = {Music teachers, competencies, learning outcomes, lifelong learning, descriptors} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font