Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576089

Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima


Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, Milivoj
Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 93-108


CROSBI ID: 576089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima
(Structural differences between retail offering of shopping centers and city squares and streets)

Autori
Knego, Nikola ; Anić, Ivan-Damir ; Marković, Milivoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj

Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
93-108

ISBN
978-953-6025-50-3

Ključne riječi
samostalno nastale maloprodajne aglomeracije, planski izgrađene maloprodajne aglomeracije, splet maloprodavača, Zagrebačka regija
(Evolved retail agglomerations, planed retail agglomerations, retailer mix, Zagreb region)

Sažetak
Ovaj rad analizira razliku u strukturi ponude i udjele pojedinih kategorija maloprodavača u ponudi samostalno nastalih maloprodajnih aglomeracija (SMA) i planski izgrađenih maloprodajnih aglomeracija (PMA) na području Zagrebačke županije i SAD-a. Podaci su prikupljeni terenskim popisivanjem i iz raspoloživih sekundarnih izvora. Rezultati istraživanja pokazuju da je u Zagrebačkoj regiji nije primjetna diferencijacija između maloprodajne ponude trgovinskih centara i gradskog središta. Komparativna analiza između SMA maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji i SAD-u pokazala je značajna odstupanja između istih što se može pripisati kako kulturnim faktorima tako i drugačijim fazama razvoja maloprodajnih aglomeracija. Međutim, nisu utvrđene razlike između PMA u Zagrebačkoj regiji i SAD-u, što se može pripisati procesu konvergencije koji je došao na određenu razinu u Hrvatskoj. U radu se diskutiraju implikacije istraživanja za menadžment.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)

Avatar Url Milivoj Marković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, Milivoj
Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 93-108
Knego, N., Anić, I. & Marković, M. (2012) Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.) Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 93-108.
@inbook{inbook, author = {Knego, Nikola and Ani\'{c}, Ivan-Damir and Markovi\'{c}, Milivoj}, year = {2012}, pages = {93-108}, keywords = {samostalno nastale maloprodajne aglomeracije, planski izgra\djene maloprodajne aglomeracije, splet maloprodava\v{c}a, Zagreba\v{c}ka regija}, isbn = {978-953-6025-50-3}, title = {Razlike u strukturi ponude izme\dju trgova\v{c}kih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima}, keyword = {samostalno nastale maloprodajne aglomeracije, planski izgra\djene maloprodajne aglomeracije, splet maloprodava\v{c}a, Zagreba\v{c}ka regija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Knego, Nikola and Ani\'{c}, Ivan-Damir and Markovi\'{c}, Milivoj}, year = {2012}, pages = {93-108}, keywords = {Evolved retail agglomerations, planed retail agglomerations, retailer mix, Zagreb region}, isbn = {978-953-6025-50-3}, title = {Structural differences between retail offering of shopping centers and city squares and streets}, keyword = {Evolved retail agglomerations, planed retail agglomerations, retailer mix, Zagreb region}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font