Pregled bibliografske jedinice broj: 575413
Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole
Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole // Medianali, IX (2011), 179-196 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 575413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole
(Analysis of media content for readers in elementary school)
Autori
Miliša, Zlatko ; Šaravanja, Marija
Izvornik
Medianali (1846-436X) IX
(2011);
179-196
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
čitanke za osnovne škole; filmska i kazališna umjetnost; školski kurikul; medijske kompetencije. ∗
(readers for primary schools; film and theater arts; the school curriculum; media competence)
Sažetak
Hercegovini i Hrvatskoj, autori dolaze do zaključka da su prisutni uglavnom tekstovi vezani za medijsku pismenost, tj. tekstovi koji su ponajviše usmjereni na umjetnost, filmsku i kazališnu, dok su tekstovi koji kod djece razvijaju kritičko mišljenje i medijske kompetencije prisutni u rijetkim slučajevima. Zaključuju da medijskoj kulturi nije posvećeno više od 10 posto tekstova od ukupnoga sadržaja tekstova u jedanaest analiziranih čitanki. Medijska kultura u tome smislu većinom obuhvaća razvoj medijske pismenosti iz područja umjetnosti - filmske i kazališne, ali ne (i) razvija medijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI