Pregled bibliografske jedinice broj: 574838
Uloga ishoda učenja u obrazovanju studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Uloga ishoda učenja u obrazovanju studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku // Kvaliteta i društvena odgovornost / dr.sc. Miroslav Drljača (ur.).
Solin: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 357-365 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 574838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga ishoda učenja u obrazovanju studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
(Learning outcomes and their role in student education at Josip Juraj Strossmayer University in Osijek)
Autori
Lončar-Vicković, Sanja ; Holjenko, Marina ; Trampus, Dubravka ; Dolaček-Alduk, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvaliteta i društvena odgovornost
/ Dr.sc. Miroslav Drljača - Solin : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012, 357-365
ISBN
978-953-57036-0-0
Skup
13. međunoarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; sveučilište; projekt SUPER UNIOS; ishodi učenja
(higher education; university; SUPER UNIOS project; learning outcomes)
Sažetak
U radu se prikazuje kronologija uvođenja ishoda učenja u studijske programe Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Uvođenje ishoda učenja započelo je provedbom projekta "Sustavni pristup uvođenju ishoda učenja u obrazovanje studenata na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku" – SUPER UNIOS. Projekt SUPER UNIOS realiziran je tijekom 2008. i 2009. godine na inicijativu Nacionalne zaklade za znanost (danas Hrvatska zaklada za znanost) koja je projekt podržala u okviru programa "Visoko obrazovanje temeljeno na ishodima učenja". Proces uvođenja ishoda učenja u studijske programe Sveučilišta započeo je ustrojavanjem radnih skupina za razvoj nastavnog procesa na fakultetima, provedbom radionica o ishodima učenja za nastavnike i studente te istraživanjem stavova studenata i poslodavaca o uspješnosti edukacije na osječkom Sveučilištu. Vodič "Ishodi učenja – priručnik za sveučilišne nastavnike", izrađen je 2010. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek