Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 574110

Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak


Ferenčić, Martina
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 574110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak
(Launching product to the breakfast cereals market)

Autori
Ferenčić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
06.07

Godina
2009

Stranica
95

Mentor
Leko-Šimić, Mirna

Ključne riječi
marketing koncepcija; prehrambena industrija; tržište hrane; prehrambeni trendovi; žitarice za doručak; proces razvoja novog proizvoda; proces brandiranja
(marketing concept; food business industry; food market; trends in food business; breakfast cereals; new product development process; branding process)

Sažetak
Kroz analiziranje uvođenja proizvoda na tržište žitarica za doručak rad se bavi i istraživanjem relevantnih okolnosti i specifičnosti prisutnih na tržištu hrane općenito te detaljnije u prehrambenoj kategoriji žitarica za doručak. Osim specifičnosti u implementaciji marketing koncepcije na tržištu hrane, analize makro okruženja u regiji Jugoistočne Europe te analize tržišta žitarica za doručak, u radu se prezentira kako na uspješan način voditi proces razvoja novog proizvoda s aspekta proizvođača u prehrambenoj industriji, a uz pomoć primjera hrvatskih kompanija. Osim procesu razvoja novog proizvoda posebna pažnja se posvećuje i procesu brandiranja. U sklopu rada provedeno je i posebno istraživanje potrošača, odnosno istraživanje prihvaćenosti komunikacijskih konstanti brandova u kategoriji žitarica za doručak u segmentu dječjih žitarica na temelju kojeg su doneseni zaključci koji potvrđuju prethodno definirane pretpostavke. Za oba procesa u radu se definiraju smjernice primjenjive u kategoriji žitarica za doručak, ali i u prehrambenoj industriji općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (mentor)

Avatar Url Martina Ferenčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ferenčić, Martina
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Ferenčić, M. (2009) 'Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Feren\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2009}, pages = {95}, keywords = {marketing koncepcija, prehrambena industrija, tr\v{z}i\v{s}te hrane, prehrambeni trendovi, \v{z}itarice za doru\v{c}ak, proces razvoja novog proizvoda, proces brandiranja}, title = {Uvo\djenje proizvoda na tr\v{z}i\v{s}te \v{z}itarica za doru\v{c}ak}, keyword = {marketing koncepcija, prehrambena industrija, tr\v{z}i\v{s}te hrane, prehrambeni trendovi, \v{z}itarice za doru\v{c}ak, proces razvoja novog proizvoda, proces brandiranja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Feren\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2009}, pages = {95}, keywords = {marketing concept, food business industry, food market, trends in food business, breakfast cereals, new product development process, branding process}, title = {Launching product to the breakfast cereals market}, keyword = {marketing concept, food business industry, food market, trends in food business, breakfast cereals, new product development process, branding process}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font