Pregled bibliografske jedinice broj: 574110
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 574110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak
(Launching product to the breakfast cereals market)
Autori
Ferenčić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
06.07
Godina
2009
Stranica
95
Mentor
Leko-Šimić, Mirna
Ključne riječi
marketing koncepcija; prehrambena industrija; tržište hrane; prehrambeni trendovi; žitarice za doručak; proces razvoja novog proizvoda; proces brandiranja
(marketing concept; food business industry; food market; trends in food business; breakfast cereals; new product development process; branding process)
Sažetak
Kroz analiziranje uvođenja proizvoda na tržište žitarica za doručak rad se bavi i istraživanjem relevantnih okolnosti i specifičnosti prisutnih na tržištu hrane općenito te detaljnije u prehrambenoj kategoriji žitarica za doručak. Osim specifičnosti u implementaciji marketing koncepcije na tržištu hrane, analize makro okruženja u regiji Jugoistočne Europe te analize tržišta žitarica za doručak, u radu se prezentira kako na uspješan način voditi proces razvoja novog proizvoda s aspekta proizvođača u prehrambenoj industriji, a uz pomoć primjera hrvatskih kompanija. Osim procesu razvoja novog proizvoda posebna pažnja se posvećuje i procesu brandiranja. U sklopu rada provedeno je i posebno istraživanje potrošača, odnosno istraživanje prihvaćenosti komunikacijskih konstanti brandova u kategoriji žitarica za doručak u segmentu dječjih žitarica na temelju kojeg su doneseni zaključci koji potvrđuju prethodno definirane pretpostavke. Za oba procesa u radu se definiraju smjernice primjenjive u kategoriji žitarica za doručak, ali i u prehrambenoj industriji općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek