Pregled bibliografske jedinice broj: 574030
INDIVIDUALNI PRISTUP UČENIKU U POČETNOJ NASTAVI MATERMATIKE
INDIVIDUALNI PRISTUP UČENIKU U POČETNOJ NASTAVI MATERMATIKE // Zbornik radova 6. dani osnovne škole Splitsko-Dalmatinske županije / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 133-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 574030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INDIVIDUALNI PRISTUP UČENIKU U POČETNOJ NASTAVI MATERMATIKE
(INDIVIDUAL APPROACH TO PUPILS AT THE BEGINNER'S LEVEL OF MATHS)
Autori
Mišurac Zorica, Irena ; Bašić, Nela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 6. dani osnovne škole Splitsko-Dalmatinske županije
/ Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 133-144
ISBN
953-96977-5-1
Skup
6. dani osnovne škole Splitsko-Dalmatinske županije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
individualni pristup; matematika
(individual approach; mathematics)
Sažetak
Svaki čovjek je jedinstven sam po sebi i djeluje, razmišlja i uči na sebi svojstven način. Iz tog razloga u odgoju i obrazovanju učenika treba poštivati individualni pristup i sa svakim učenikom raditi na način koji njemu kao pojedincu najviše odgovara. U nastavi matematike taj zahtjev još više dolazi do izražaja, budući da su matematički pojmovi i simboli izrazito apstraktni, a sadržaji logički i hijerarhijski izrazito povezani. U ovom radu pokušali smo ukazati na važnost i načine provođenja individualnog pristupa u matematici, te istražiti kako se i u kolikoj mjeri poštuje individualni pristup učenicima u našim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski