Pregled bibliografske jedinice broj: 574013
Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja
Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 264-277
CROSBI ID: 574013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja
(Mathematical and mathematical-methodical qualification of teachers-to-be in the conteporary system of studying)
Autori
Mišurac Zorica, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Urednik/ci
Bacalja, Robert
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2010
Raspon stranica
264-277
ISBN
978-953-7237-40-0
Ključne riječi
matematički kolegij, matematičko i matematičko-metodičko obrazovanje učitelja, nastavni plan i program učiteljskog studija
(mathematics courses, mathematics and methodical education of teachers, teacher college curriculum)
Sažetak
Matematika je jedan od temeljnih predmeta koje će budući učitelji podučavati, pa je jasno da njihova matematička i matematičko-metodička pripremljenost predstavljaju neophodan temelj za kvalitetan budući rad. Na učiteljskim fakultetima u Hrvatskoj postoje bitne razlike u pristupu matematičkom i metodičko-matematičkom obrazovanju budućih učitelja, što se vidi iz broja kolegija, pripadne satnice i pridruženih ECTS bodova. Da bi dobili uvid u te razlike proučeni su nastavni planovi i programi nekih učiteljskih studija u Hrvatskoj i inozemstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski