Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 574013

Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja


Mišurac Zorica, Irena
Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 264-277


CROSBI ID: 574013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja
(Mathematical and mathematical-methodical qualification of teachers-to-be in the conteporary system of studying)

Autori
Mišurac Zorica, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

Urednik/ci
Bacalja, Robert

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2010

Raspon stranica
264-277

ISBN
978-953-7237-40-0

Ključne riječi
matematički kolegij, matematičko i matematičko-metodičko obrazovanje učitelja, nastavni plan i program učiteljskog studija
(mathematics courses, mathematics and methodical education of teachers, teacher college curriculum)

Sažetak
Matematika je jedan od temeljnih predmeta koje će budući učitelji podučavati, pa je jasno da njihova matematička i matematičko-metodička pripremljenost predstavljaju neophodan temelj za kvalitetan budući rad. Na učiteljskim fakultetima u Hrvatskoj postoje bitne razlike u pristupu matematičkom i metodičko-matematičkom obrazovanju budućih učitelja, što se vidi iz broja kolegija, pripadne satnice i pridruženih ECTS bodova. Da bi dobili uvid u te razlike proučeni su nastavni planovi i programi nekih učiteljskih studija u Hrvatskoj i inozemstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Mišurac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mišurac Zorica, Irena
Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 264-277
Mišurac Zorica, I. (2010) Matematička i matematičko-metodička pripremljenost budućih učitelja u suvremenom sustavu studiranja. U: Bacalja, R. (ur.) Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja. Zadar, Sveučilište u Zadru, str. 264-277.
@inbook{inbook, author = {Mi\v{s}urac Zorica, Irena}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2010}, pages = {264-277}, keywords = {matemati\v{c}ki kolegij, matemati\v{c}ko i matemati\v{c}ko-metodi\v{c}ko obrazovanje u\v{c}itelja, nastavni plan i program u\v{c}iteljskog studija}, isbn = {978-953-7237-40-0}, title = {Matemati\v{c}ka i matemati\v{c}ko-metodi\v{c}ka pripremljenost budu\'{c}ih u\v{c}itelja u suvremenom sustavu studiranja}, keyword = {matemati\v{c}ki kolegij, matemati\v{c}ko i matemati\v{c}ko-metodi\v{c}ko obrazovanje u\v{c}itelja, nastavni plan i program u\v{c}iteljskog studija}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, author = {Mi\v{s}urac Zorica, Irena}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2010}, pages = {264-277}, keywords = {mathematics courses, mathematics and methodical education of teachers, teacher college curriculum}, isbn = {978-953-7237-40-0}, title = {Mathematical and mathematical-methodical qualification of teachers-to-be in the conteporary system of studying}, keyword = {mathematics courses, mathematics and methodical education of teachers, teacher college curriculum}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font