Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 573318

Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga


Božić, Jasmina
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga // Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta / Barbarić, Damir (ur.).
Zagreb: Matica hrvatska, 2011. str. 85-105


CROSBI ID: 573318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga
(Bologna reform in the context of Manfred Prisching's educational ideologies)

Autori
Božić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta

Urednik/ci
Barbarić, Damir

Izdavač
Matica hrvatska

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
85-105

ISBN
978-953-150-918-3

Ključne riječi
Bolonjska reforma, visoko obrazovanje, ideologija, autonomija sveučilišta
(Bologna reform, higher education, ideology, university autonomy)

Sažetak
U radu se pojedine aspekte Bolonjskog procesa, poglavito ideju i provedbu Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, sagledava iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi iz 2008. g. 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching. Prisching opisuje devet obrazovnih pristupa: model skladišta, model upravljanja bazama podataka, model pragmatične svakodnevice, iskustveni model, model ubrzanja, model tržišta rada, model certifikata, model upravljanja i građansko-okcidentalni model. Temeljem rezultata vlastitog kvalitativnog istraživanja nastavničke percepcije ideje i provedbe Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, autorica istražuje primjenjivost Prischingovih zamisli na aktualnu sveučilišnu reformu, te promišlja mogućnosti nadilaženja ideologijskih elemenata prisutnih u reformskom programu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3280 - Društvene pretpostavke društva znanja

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Božić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Jasmina
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga // Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta / Barbarić, Damir (ur.).
Zagreb: Matica hrvatska, 2011. str. 85-105
Božić, J. (2011) Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga. U: Barbarić, D. (ur.) Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta. Zagreb, Matica hrvatska, str. 85-105.
@inbook{inbook, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Jasmina}, editor = {Barbari\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {85-105}, keywords = {Bolonjska reforma, visoko obrazovanje, ideologija, autonomija sveu\v{c}ili\v{s}ta}, isbn = {978-953-150-918-3}, title = {Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga}, keyword = {Bolonjska reforma, visoko obrazovanje, ideologija, autonomija sveu\v{c}ili\v{s}ta}, publisher = {Matica hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Jasmina}, editor = {Barbari\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {85-105}, keywords = {Bologna reform, higher education, ideology, university autonomy}, isbn = {978-953-150-918-3}, title = {Bologna reform in the context of Manfred Prisching's educational ideologies}, keyword = {Bologna reform, higher education, ideology, university autonomy}, publisher = {Matica hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font