Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571848

Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije


Feješ, Andrea
Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 571848 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije
(Facilitating communication and language in a child with difficulties in social communication)

Autori
Feješ, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.12

Godina
2011

Stranica
80

Mentor
Ljubešić, Marta ; Ivšac Pavliša, Jasmina

Ključne riječi
poremećaj socijalne komunikacije; komunikacijski razvoj; jezično – govorni razvoj; logopedska intervencija; strategije za poticanje rane komunikacije
(social communication disorder; communication development; speech and language development; intervention; strategies for facilitating early communication.)

Sažetak
Poremećaj socijalne komunikacije podrazumijeva smanjeni interes za komunikaciju, odsustvo vještina započinjanja i održavanja socijalne interakcije te dijeljenja iskustva (atipični komunikacijski obrazac). Odstupanja u sociokognitivnom razvoju se odražavaju i u eholaličnom govoru, produženom postojanju žargona ili uporabi riječi bez komunikacijske namjere. Također, djeca s teškoćama socijalne komunikacije pokazuju odstupanja u prozodiji koja može biti previše naglašena ili monotona te s prodornim intenzitetom glasa. Ovaj rad prikazuje slučaj djevojčice urednog kognitivnog razvoja s teškoćama komunikacijskog i jezično – govornog razvoja kojoj je pružena stručna podrška u obitelji koju je provodio logoped. Kronološka dob djevojčice pri početku rada bila je 1 ; 11. Djevojčica je rjeđe komunicirala za deklarativne svrhe, a odnedavno je počela koristiti gestu pokazivanja u imperativne svrhe. Obilježja u ponašanju djevojčice su upućivala na situacijsko razumijevanje jezika, za ponavljanje slogovnih nizova se ne vežu značenja, a leksička imitacija se nije uočavala. S obzirom na dob djevojčice, logopedska intervencija se provodila u vidu stručne podrške u obitelji napisati koliko mjeseci. Kroz svakodnevne aktivnosti i socijalnu igru se primjenjuju učinkovite strategije za poticanje komunikacijskog i jezično - govornog razvoja. U prošlost Ovaj rad će prikazati terapijski pristup osmišljen prema razvojnim mogućnostima i interesima djevojčice uključene u tretman. Naglašava se važnost ranog poticanja različitih segmenata rane komunikacije te uključivanje roditelja u sve aktivnosti čime se znatno doprinosi učinkovitosti rane intervencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (mentor)

Avatar Url Marta Ljubešić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Feješ, Andrea
Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Feješ, A. (2011) 'Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Feje\v{s}, Andrea}, year = {2011}, pages = {80}, keywords = {poreme\'{c}aj socijalne komunikacije, komunikacijski razvoj, jezi\v{c}no – govorni razvoj, logopedska intervencija, strategije za poticanje rane komunikacije}, title = {Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s te\v{s}ko\'{c}ama socijalne komunikacije}, keyword = {poreme\'{c}aj socijalne komunikacije, komunikacijski razvoj, jezi\v{c}no – govorni razvoj, logopedska intervencija, strategije za poticanje rane komunikacije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Feje\v{s}, Andrea}, year = {2011}, pages = {80}, keywords = {social communication disorder, communication development, speech and language development, intervention, strategies for facilitating early communication.}, title = {Facilitating communication and language in a child with difficulties in social communication}, keyword = {social communication disorder, communication development, speech and language development, intervention, strategies for facilitating early communication.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font