Pregled bibliografske jedinice broj: 571100
Osnove međunarodnog marketinga
Osnove međunarodnog marketinga
Zagreb: Školska knjiga, 2012
CROSBI ID: 571100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove međunarodnog marketinga
(Principles of International Marketing)
Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
318
ISBN
978-953-0-30396-6
Ključne riječi
međunarodni marketing
(international marketing)
Sažetak
Na hrvatskom tržištu i tržištima drugih tranzicijskih zemalja pojavljuju se mnogi novi izazovi s kojima se moraju suočiti stručnjaci međunarodnog marketinga. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tim tržištima? Kako organizirati distribucijski sustav? Koju politiku cijena primijeniti? Kakve promocijske aktivnosti? Kako će se sve te aktivnosti odraziti na ekonomski razvoj i društvenu svijest? Na ta i druga pitanja poslovni ljudi trebaju pronaći prave odgovore. Od odgovora na ta pitanja ovisit će uspjeh poduzeća i dobrobit zaposlenih. Da bi postigao poslovni uspjeh na domaćim i drugim stranim tržištima, menadžer mora dobro poznavati znanstvene i stručne aspekte međunarodnog marketinga. Ako menadžer ne poznaje međunarodni marketing, ne može ga niti primjenjivati, a ni pojedine njegove elemente uključivati u svoje promišljanje, planiranje i odlučivanje. Skromna namjera autora ove knjige jest potaknuti na razmišljanje i pronalaženje kvalitetnih riješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb