Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571100

Osnove međunarodnog marketinga


Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, Zoran
Osnove međunarodnog marketinga
Zagreb: Školska knjiga, 2012


CROSBI ID: 571100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove međunarodnog marketinga
(Principles of International Marketing)

Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2012

Stranica
318

ISBN
978-953-0-30396-6

Ključne riječi
međunarodni marketing
(international marketing)

Sažetak
Na hrvatskom tržištu i tržištima drugih tranzicijskih zemalja pojavljuju se mnogi novi izazovi s kojima se moraju suočiti stručnjaci međunarodnog marketinga. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tim tržištima? Kako organizirati distribucijski sustav? Koju politiku cijena primijeniti? Kakve promocijske aktivnosti? Kako će se sve te aktivnosti odraziti na ekonomski razvoj i društvenu svijest? Na ta i druga pitanja poslovni ljudi trebaju pronaći prave odgovore. Od odgovora na ta pitanja ovisit će uspjeh poduzeća i dobrobit zaposlenih. Da bi postigao poslovni uspjeh na domaćim i drugim stranim tržištima, menadžer mora dobro poznavati znanstvene i stručne aspekte međunarodnog marketinga. Ako menadžer ne poznaje međunarodni marketing, ne može ga niti primjenjivati, a ni pojedine njegove elemente uključivati u svoje promišljanje, planiranje i odlučivanje. Skromna namjera autora ove knjige jest potaknuti na razmišljanje i pronalaženje kvalitetnih riješenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, Zoran
Osnove međunarodnog marketinga
Zagreb: Školska knjiga, 2012
Previšić, J., Ozretić Došen, Đ. & Krupka, Z. (2012) Osnove međunarodnog marketinga. Zagreb. Školska knjiga.
@unknown{unknown, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Krupka, Zoran}, year = {2012}, pages = {318}, keywords = {me\djunarodni marketing}, isbn = {978-953-0-30396-6}, title = {Osnove me\djunarodnog marketinga}, keyword = {me\djunarodni marketing}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Krupka, Zoran}, year = {2012}, pages = {318}, keywords = {international marketing}, isbn = {978-953-0-30396-6}, title = {Principles of International Marketing}, keyword = {international marketing}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font