Pregled bibliografske jedinice broj: 570569
Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke
Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 570569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke
(Creating the visual identity of the dairy company)
Autori
Toplak, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.02
Godina
2012
Stranica
92
Mentor
Brozović, Maja
Neposredni voditelj
Botas Kenda, Boštjan
Ključne riječi
vizualni identitet; branding; dizajn logotipa; dizajn ambalaže; istraživanje
(corporate identity; branding; logo design; packaging design; research)
Sažetak
Ovim diplomskim radom obrađuje se tematika vizualnog identiteta te identiteta i dizajna ambalaže. Koristi se stvaran primjer mljekare u Čakovcu, pod nazivom “Hamer d.o.o.”.Sadašnji vizualni identitet mljekare je nekvalitetno izrađen i identitet mljekare kao budućeg brenda nije određen. Potrebno je izraditi novi naziv, osmisliti novu osobnost mljekare, te naposljetku izraditi kvalitetan vizualni identitet i dizajn ambalaže. Kako bi se dobro upoznalo sa sadašnjim stanjem i percepcijom identiteta, izradila se analiza svih proizvoda mljekare. Analizirani su: svrha proizvoda, kvaliteta dizajna, i njegova percepcija. Izrađen je upitnik za vlasnika mljekare, kako bi se ustanovile želje vlasnika, njegova vizija te njegova osobna percepcija mljekare. Kada je prikupljeno mnoštvo informacija, i izrađena detaljna analiza, izrađena je anketa u prodajnom prostoru sa kupcima. Kroz tu anketu ustanovljeno je kako kupci doživljavaju mljekaru i njene proizvode. Takva anketa je temelj izrade novog identiteta mljekare. Kroz teoriju i analizu dobivenih informacija započinje izrada identiteta mljekare. Osmišljen je novi koncept Zrindol, koji će u potpunosti zadovljavati potrebe sadašnjih i budućih kupaca proizvoda. Nakon izrade koncepta i priče identiteta, izrađen je logotip koji će u potpunosti prezentirati koncept budućeg branda. Izrađena je knjiga standarda, te naposljetku dizajn ambalaže koji odiše vizijom novog vizualnog identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)