Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570569

Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke


Toplak, Igor
Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 570569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke
(Creating the visual identity of the dairy company)

Autori
Toplak, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.02

Godina
2012

Stranica
92

Mentor
Brozović, Maja

Neposredni voditelj
Botas Kenda, Boštjan

Ključne riječi
vizualni identitet; branding; dizajn logotipa; dizajn ambalaže; istraživanje
(corporate identity; branding; logo design; packaging design; research)

Sažetak
Ovim diplomskim radom obrađuje se tematika vizualnog identiteta te identiteta i dizajna ambalaže. Koristi se stvaran primjer mljekare u Čakovcu, pod nazivom “Hamer d.o.o.”.Sadašnji vizualni identitet mljekare je nekvalitetno izrađen i identitet mljekare kao budućeg brenda nije određen. Potrebno je izraditi novi naziv, osmisliti novu osobnost mljekare, te naposljetku izraditi kvalitetan vizualni identitet i dizajn ambalaže. Kako bi se dobro upoznalo sa sadašnjim stanjem i percepcijom identiteta, izradila se analiza svih proizvoda mljekare. Analizirani su: svrha proizvoda, kvaliteta dizajna, i njegova percepcija. Izrađen je upitnik za vlasnika mljekare, kako bi se ustanovile želje vlasnika, njegova vizija te njegova osobna percepcija mljekare. Kada je prikupljeno mnoštvo informacija, i izrađena detaljna analiza, izrađena je anketa u prodajnom prostoru sa kupcima. Kroz tu anketu ustanovljeno je kako kupci doživljavaju mljekaru i njene proizvode. Takva anketa je temelj izrade novog identiteta mljekare. Kroz teoriju i analizu dobivenih informacija započinje izrada identiteta mljekare. Osmišljen je novi koncept Zrindol, koji će u potpunosti zadovljavati potrebe sadašnjih i budućih kupaca proizvoda. Nakon izrade koncepta i priče identiteta, izrađen je logotip koji će u potpunosti prezentirati koncept budućeg branda. Izrađena je knjiga standarda, te naposljetku dizajn ambalaže koji odiše vizijom novog vizualnog identiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Toplak, Igor
Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Toplak, I. (2012) 'Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Toplak, Igor}, year = {2012}, pages = {92}, keywords = {vizualni identitet, branding, dizajn logotipa, dizajn ambala\v{z}e, istra\v{z}ivanje}, title = {Izrada vizualnog identiteta mljekarske tvrtke}, keyword = {vizualni identitet, branding, dizajn logotipa, dizajn ambala\v{z}e, istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Toplak, Igor}, year = {2012}, pages = {92}, keywords = {corporate identity, branding, logo design, packaging design, research}, title = {Creating the visual identity of the dairy company}, keyword = {corporate identity, branding, logo design, packaging design, research}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font