Pregled bibliografske jedinice broj: 570333
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije, 2002., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 570333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije
(Cooperative learning in the classroom as a socialization factor)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2002
Stranica
164
Mentor
Prof. dr. sc. Jurić, Vladimir
Ključne riječi
Kooperativno učenje; pedagoška radionica; djelotvorni oblici ponašanja; socijalizacija; kooperacija i socijalizacija u nastavi
(Cooperative learning; educational workshops; effective forms of behavior; socialization; cooperation and socialization in a teaching process)
Sažetak
Cilj je istraživanja bio ispitati učinke kooperativnoga učenja na socijalizaciju prateći odnose i procese unutar grupe (razrednog odjela učenika 4., 6. i 8. razreda) uvažavajući sva tri polazišta socijalizacije: autopercepciju, heteropercepciju i percepciju pojedinca od socijalnoga miljea. Znanstveni doprinos rada zasnovan je na teorijskoj i praktičnoj analizi učinaka kooperativnog učenja na odgoj i socijalizaciju u osnovnoj školi. Neposredni praktični doprinos ovog rada odnosi se na afirmaciju mikropedagoškog pristupa školi koji učinke kooperativnog učenja stavlja u funkciju cjelovitog razvoja učenika i međuljudskih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija