Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570042

Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja razredne nastave za okoliš i održivi razvoj


Anđić, Dunja
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja razredne nastave za okoliš i održivi razvoj // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 303-310 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 570042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja razredne nastave za okoliš i održivi razvoj
(Information and communication technology in education and professional development of classroom teachers for the environment and sustainable development)

Autori
Anđić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 303-310

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij "Kompetencije i kompetentnost učitelja"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijske tehnologije; kompetencije učitelja; suvremena obrazovna tehnologija; učitelji; obrazovanje i profesionalno usavršavanje učitelja; odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.
(ICT; teacher competence; modern educational technology; teachers; education and professional development of teachers; education and environmental education and sustainable development)

Sažetak
Obrazovanje učitelja predstavlja značajan čimbenik u procesima promjena i promoviranja novih globalnih i europskih koncepata poput cjeloživotnog učenja, društva koje uči i dakako, koncepta održivog razvoja, pri čemu se, kao ključan pokretač tih procesa, ističe razvoj informacijske i komunikacijske pismenosti svih odgojno-obrazovnih djelatnika, a posebice učitelja u osnovnim školama. U skladu s tim, postavlja se pitanje pedagoških, informacijskih, komunikacijskih, stručnih i metodičkih kompetencija učitelja u implementaciji i integraciji djelotvornih strategija suvremenih obrazovnih tehnologija u odgoj i obrazovanje, posebice u odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj u osnovnim školama. U tom kontekstu, ispitivanjem stanja u praksi obrazovanja učitelja i profesionalnog usavršavanja u području okoliša i održivog razvoja, kompetencije učitelja u korištenju suvremene obrazovne tehnologije i vladanje informacijsko-komunikacijskim vještinama u smislu protoka i boljeg komuniciranja o problemima okoliša-održivog razvoja i uopće obrazovanja, procijenjeno je slabim rezultatima. U ispitivanju obrazovnih potreba i viziji budućeg razvoja, učitelji su iskazali visoke potrebe za stjecanjem kompetencija u sadržajnoj dimenziji obrazovnih tehnologija, informacijskih i komunikacijskih vještina i sposobnosti te primjene suvremenih obrazovnih tehnologija u vlastitom obrazovanju i profesionalnom usavršavanju u području okoliša i održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja razredne nastave za okoliš i održivi razvoj // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 303-310 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Anđić, D. (2007) Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja razredne nastave za okoliš i održivi razvoj. U: Babić, N. (ur.)Kompetencije i kompetentnost učitelja.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {303-310}, keywords = {informacijsko-komunikacijske tehnologije, kompetencije u\v{c}itelja, suvremena obrazovna tehnologija, u\v{c}itelji, obrazovanje i profesionalno usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj.}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i profesionalnom usavr\v{s}avanju u\v{c}itelja razredne nastave za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {informacijsko-komunikacijske tehnologije, kompetencije u\v{c}itelja, suvremena obrazovna tehnologija, u\v{c}itelji, obrazovanje i profesionalno usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj.}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {303-310}, keywords = {ICT, teacher competence, modern educational technology, teachers, education and professional development of teachers, education and environmental education and sustainable development}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Information and communication technology in education and professional development of classroom teachers for the environment and sustainable development}, keyword = {ICT, teacher competence, modern educational technology, teachers, education and professional development of teachers, education and environmental education and sustainable development}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font