Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 569767

Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju


Opalk, Rahela
Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 569767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju
(Clients' Loyalty in Card Business)

Autori
Opalk, Rahela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.01

Godina
2012

Stranica
139

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
lojalnost klijenata; zadovoljstvo klijenata; uslužna djelatnost; kartično poslovanje; program lojalnosti; lojalnost zaposlenika; marketing uz dozvolu; profitabilnost klijenata; marketing odnosa
(clients' loyalty; clients' satisfaction; service industry; card business; loyalty program; employees' loyalty; permission marketing; clients' profitability; relationship marketing)

Sažetak
U radu je opisana poslovna orijentacija na lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju, kroz elemente za njezinu uspostavu, održavanje i unapređenja te učinci tog poslovnog usmjerenja, a temeljeno na analizi i komparaciji znanstvene i stručne literaturi. Uvodna razmatranja o definiciji pojma lojalnosti nastavljena su opisom faza, a potom i metoda, u njezinom postizanju. U tom dijelu posebna pažnja je posvećena razmatranju karakteristika usluge i njihovom utjecaju na uspostavu i održavanje odnosa s korisnikom. Opisana je i važnost postavljanja korisnika i njegovih potreba u centar organizacije te važnost koncepta povezanosti lojalnosti zaposlenika i lojalnosti korisnika. Ta uzajamnost odnosa lojalnosti, oslonjena na pravilno upravljanje bazama podataka o korisnicima (CRM) i komunikaciju temeljenu na marketingu uz dozvolu, označava poslovnu orijentaciju na lojalnost klijenta, kao dugoročni koncept poslovanja i njegovog održivog razvoja u okolnostima suvremene ekonomije. Ti su ciljevi potvrđeni razmatranjima o učincima lojalnosti korisnika. Primjeri iz prakse hrvatskih trgovačkih i kartičnih poduzeća ukazuju na pokušaje, od kojih neki bilježe više ili manje uspjeha. No, činjenica sve veće i češće prisutnosti programa lojalnosti u hrvatskoj poslovnoj praksi je pozitivna, jer dokazuju shvaćanje potrebe za razvojem i njegovanjem odnosa s kupcima / korisnicima. Podaci prikupljeni primarnim istraživanjem i provjerom postavljenih hipoteza upućuju na zaključak da je poslovna orijentacija na lojalnost klijenata potrebna, ekonomski opravdana, od strane korisnika usluga prepoznata i prihvaćena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Opalk, Rahela
Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Opalk, R. (2012) 'Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Opalk, Rahela}, year = {2012}, pages = {139}, keywords = {lojalnost klijenata, zadovoljstvo klijenata, uslu\v{z}na djelatnost, karti\v{c}no poslovanje, program lojalnosti, lojalnost zaposlenika, marketing uz dozvolu, profitabilnost klijenata, marketing odnosa}, title = {Lojalnost klijenata u karti\v{c}nom poslovanju}, keyword = {lojalnost klijenata, zadovoljstvo klijenata, uslu\v{z}na djelatnost, karti\v{c}no poslovanje, program lojalnosti, lojalnost zaposlenika, marketing uz dozvolu, profitabilnost klijenata, marketing odnosa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Opalk, Rahela}, year = {2012}, pages = {139}, keywords = {clients' loyalty, clients' satisfaction, service industry, card business, loyalty program, employees' loyalty, permission marketing, clients' profitability, relationship marketing}, title = {Clients' Loyalty in Card Business}, keyword = {clients' loyalty, clients' satisfaction, service industry, card business, loyalty program, employees' loyalty, permission marketing, clients' profitability, relationship marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font