Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 569657

Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama


Krupka, Zoran; Kelečić, David
Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 247-262 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 569657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama
(Analysis of the LOHAS Consumer Segment Attitudes With Regard to Green Brands)

Autori
Krupka, Zoran ; Kelečić, David

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 2; 247-262

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
zelene marke; zeleno poslovanje; LOHAS
(green brands; green business; LOHAS)

Sažetak
U današnjim uvjetima kada je većina tržišta zasićena raznim proizvodima i uslugama, marka je osnova diferencijacije i konkurentske prednosti poduzeća. Iako predstavljaju relativno novu pojavu, zelenim se markama u posljednjih nekoliko godina sve više daje na važnosti, i to i od strane poduzeća i od strane potrošača. Najvažniji i najbrojniji potrošači zelenih maraka pripadnici su LOHAS segmenta. U radu je opisano empirijsko istraživanje koje je provedeno među pripadnicima LOHAS segmenta u Republici Hrvatskoj, a odnosilo se na njihove stavove o zelenim markama. Rezultati istraživanja pokazali su da LOHAS segment preferira zelene marke i da je za njih spreman platiti više cijene, iako smatraju da one ne bi trebale imati višu cijenu. Istraživanje je pokazalo i da se LOHAS segment osjeća obveznim kupovati zelene marke zbog osobnih vrijednosti i uvjerenja. Poduzeća bi trebala iskoristiti situaciju na tržištu i prihvatiti zeleno poslovanje kao poslovnu filozofiju. Trebala bi više istražiti LOHAS segment potrošača i prilagoditi mu komunikaciju jer su tradicionalni kanali kod njih neefikasni. Na taj način bi povećali lojalnost LOHAS-a, a to je bitno jer oni predstavljaju rane usvajače u procesu prihvaćanja zelenih maraka i kao takvi imaju utjecaj na okolinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krupka, Zoran; Kelečić, David
Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 247-262 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Krupka, Z. & Kelečić, D. (2011) Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2), 247-262.
@article{article, author = {Krupka, Zoran and Kele\v{c}i\'{c}, David}, year = {2011}, pages = {247-262}, keywords = {zelene marke, zeleno poslovanje, LOHAS}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Istra\v{z}ivanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama}, keyword = {zelene marke, zeleno poslovanje, LOHAS} }
@article{article, author = {Krupka, Zoran and Kele\v{c}i\'{c}, David}, year = {2011}, pages = {247-262}, keywords = {green brands, green business, LOHAS}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Analysis of the LOHAS Consumer Segment Attitudes With Regard to Green Brands}, keyword = {green brands, green business, LOHAS} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font