Pregled bibliografske jedinice broj: 56898
Analiza marketinške strategije naftne kompanije u promjenjivim uvjetima tržišta
Analiza marketinške strategije naftne kompanije u promjenjivim uvjetima tržišta, 2000., diplomski rad, Rudarsko- geološko- naftni fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 56898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza marketinške strategije naftne kompanije u promjenjivim uvjetima tržišta
(Oil company market strategy analysis in convertible market conditions)
Autori
Bobić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Rudarsko- geološko- naftni fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.12
Godina
2000
Stranica
74
Mentor
Dekanić, Igor
Ključne riječi
marketinška strategija
(market strategy)
Sažetak
Problematika cijena te utjecaj cijena na ponašanje strategija naftne kompanije u promjenjivim uvjetima tržišta
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Rudarstvo, nafta i geološko inženjerstvo
POVEZANOST RADA