Pregled bibliografske jedinice broj: 56865
Različitost - izvor i bogatstvo iskustva u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi
Različitost - izvor i bogatstvo iskustva u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi // Međunarodni stručno-znanstveni skup Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja / Paragvaj, Smiljana (ur.).
Opatija: Grad Opatija, 1999. str. 92-99 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 56865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različitost - izvor i bogatstvo iskustva u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi
(Variety- source and wealth of experience in the education of preschoolers)
Autori
Piršl, Elvi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Međunarodni stručno-znanstveni skup Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
/ Paragvaj, Smiljana - Opatija : Grad Opatija, 1999, 92-99
Skup
Međunarodni stručno-znanstveni skup Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.03.1999. - 19.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
različitost; tolerancija; komunikacija
(variety; tolerance; communication)
Sažetak
Cilj ovog rada je osvijetliti važnost i vrijednost mnogobrojnih kultura, različitost tradicija, jezika i običaja naroda i etničkih skupina na Zemlji. Riječ je o neprocjenjivom bogatstvu koje treba otkriti, upoznati, sačuvati, štititi i prenositi s generacije na generaciju. Različitost nije prepreka međusobnom upoznavanju, toleranciji, simpatiji, nego prilika za razmjenu i obogaćivanje na kognitivnoj i emotivnoj razini ponašanja. U vezi s tim, predškolske ustanove predstavljaju idealan prostor u kojem će djeca usvojiti spoznaje i sposobnosti komuniciranja s različitim, drukčijim od sebe. Zadatak vrtića je otkrivanje različitosti ne kao prepreke nego kao vitalnog odnosa različitih kultura kojima pripadamo. Odgoj za kulturnu različitost treba polaziti prije svega od svakodnevnih dječjih iskustava. Stavove otvorenosti, prihvaćanja, poštivanja i shvaćanja prema osobama drukčije kulture treba promicati putem odgojno-obrazovnih aktivnosti, a jedna od njih je likovna komunikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija