Pregled bibliografske jedinice broj: 568583
Uvođenje usluge e-Račun u poslovanje poduzeća
Uvođenje usluge e-Račun u poslovanje poduzeća, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 568583 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje usluge e-Račun u poslovanje poduzeća
(Introduction of e-invoice service into company business)
Autori
Galeković Buntak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
14.12
Godina
2011
Stranica
129
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
elektronički račun; uvođenje usluge; potrebe hrvatskih poduzeća
(electronic invoice; service introduction; Croatian company’s requirements)
Sažetak
Porast uporabe interneta doveo je do progresivnog rasta elektroničkog poslovanja. Danas smo svjedoci sve brojnijih inovacija što ih donosi elektroničko poslovanje, a jedna od inovacija je i elektronički račun. Uvođenje elektroničkog računa kao unaprijeđenog poslovnog procesa u poslovanje poduzeća prihvatljiv je i velikim i malim poduzećima kroz sniženje troškova, uštedu vremena i materijala i brzinu poslovanja. Teorijski doprinos magistarskog rada iskazan je kroz pregled znanstvene i stručne literature iz područja marketinga elektroničkih usluga, zatim pojašnjavanja koncepta usluge elektroničkog računa, njegovim prednostima kod uvođenja, analizom čimbenika koji utječu na prihvaćanje i korištenje usluge, te analizom europskih iskustva u uvođenju i korištenju elektroničkog računa. Rad svoj znanstveni doprinos temelji na prikazu relevantnih saznanja o potrebi uvođenja usluge e-račun u poslovanje hrvatskih poduzeća. Temeljem primijenjenih metoda, procijenjena je potreba hrvatskih poduzeća za uslugom e-račun, te su testirane tri hipoteze. Rezultati pokazuju da su hrvatska poduzeća svjesna postojanja usluge elektroničkog računa i da su zainteresirana za primjenu usluge u svom poslovanju ; kao najvažnije razloge za uvođenje usluge u poslovanje poduzeća navode uštedu vremena i novca, a ključnim elementima marketinškog okruženja za uvođenje usluge smatraju zakonski okvir i lakoću korištenja usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija