Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 567845

Odgoj na sveučilištu


Bognar, Ladislav
Odgoj na sveučilištu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 57 (2011), 2 (26); 165-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 567845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgoj na sveučilištu
(Upbringing at the University Level)

Autori
Bognar, Ladislav

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 57 (2011), 2 (26); 165-175

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje; uloga profesora; etika struke; suštinsko učenje; samoaktualizacija.
(education; the role of teachers; professional ethics; essential learning; self-actualization)

Sažetak
Postoji uvriježeno shvaćanje da odgoj nije posao sveučilišta i da je to stvar obitelji, osnovne i srednje škole, a fakulteti se bave isključivo obrazovanjem. Ako znamo da se čovjek kao osoba razvija cijelog života, a posebno burno u vrijeme studiranja, onda je takvo shvaćanje pogrešno. Kako bi sveučilišni profesori mogli utjecati na osobni razvoj mladih na sveučilišnoj razini, važno je da i sami budu osobe koje rastu, a ne osobe koje odustaju i propadaju. Sveučilišni profesori predstavljaju studentima personalizaciju struke koju su odabrali kao životni poziv te samim time postaju uzori i osobe za identifikaciju. Odgoj na sveučilištu odnosi se na usvajanje sustava vrijednosti profesije za koju se osposobljavaju i na podršku u procesu vlastite socijalizacije i samoaktualizacije. Eventualne poteškoće na koje mladi nailaze u osobnom razvoju ne bi trebale ostati neprimijećene, a podrška i pomoć moguće su i nužne. Veliko osipanje u procesu studiranja nije ni društveni interes, a često je povezano s mnogim osobnim razočaranjima i upropaštavanjem mladih života. Sveučilišni profesori, nažalost, u velikoj većini nisu osposobljeni za svoju odgojnu funkciju, ali u procesu cjeloživotne edukacije to je moguće promijeniti. Svi koji se bave ljudima trebaju i sami sustavno raditi na osposobljavanju za tu svoju delikatnu i važnu funkciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ladislav Bognar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bognar, Ladislav
Odgoj na sveučilištu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 57 (2011), 2 (26); 165-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Bognar, L. (2011) Odgoj na sveučilištu. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 57 (2 (26)), 165-175.
@article{article, author = {Bognar, Ladislav}, year = {2011}, pages = {165-175}, keywords = {odgoj i obrazovanje, uloga profesora, etika struke, su\v{s}tinsko u\v{c}enje, samoaktualizacija.}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {57}, number = {2 (26)}, issn = {0044-4855}, title = {Odgoj na sveu\v{c}ili\v{s}tu}, keyword = {odgoj i obrazovanje, uloga profesora, etika struke, su\v{s}tinsko u\v{c}enje, samoaktualizacija.} }
@article{article, author = {Bognar, Ladislav}, year = {2011}, pages = {165-175}, keywords = {education, the role of teachers, professional ethics, essential learning, self-actualization}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {57}, number = {2 (26)}, issn = {0044-4855}, title = {Upbringing at the University Level}, keyword = {education, the role of teachers, professional ethics, essential learning, self-actualization} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA Emerald Management Reviews database, United Kingdom Ulrichs Serials Analysis System, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font