Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 567701

Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima


Komarac; Tanja
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 2; 269-272 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz knjige, stručni)


CROSBI ID: 567701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
(Philip Kotler, John A. Caslione ; Chaotics: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence)

Autori
Komarac ; Tanja

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 22 (2010), 2; 269-272

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kritički prikaz knjige, stručni

Ključne riječi
marketing; turbulentno okruženje; kaos
(marketing; turbulence; chaotics)

Sažetak
Prvo izdanje knjige Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima dvojice autora Philipa Kotlera i Johna A. Caslionea pojavilo se krajem 2009. godine, u trenutku kad je postojala velika potreba za takvom knjigom. Naime, kraj 2009. godine zabilježen je kao početak svjetske gospodarske krize koja je uslijedila kao rezultat fi nancijskog sloma u SAD-u 2008. godine. Iako se tradicionalno smatra da izdavanje knjige u takvom trenutku nije profi tabilno zbog smanjenja potražnje, Kotler i Caslione pokazuju da više ništa nije tradicionalno ni stabilno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Komarac; Tanja
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 2; 269-272 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz knjige, stručni)
Komarac & Tanja (2010) Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2), 269-272.
@article{article, year = {2010}, pages = {269-272}, keywords = {marketing, turbulentno okru\v{z}enje, kaos}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima}, keyword = {marketing, turbulentno okru\v{z}enje, kaos} }
@article{article, year = {2010}, pages = {269-272}, keywords = {marketing, turbulence, chaotics}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Philip Kotler, John A. Caslione ; Chaotics: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence}, keyword = {marketing, turbulence, chaotics} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font