Pregled bibliografske jedinice broj: 567701
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 2; 269-272 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz knjige, stručni)
CROSBI ID: 567701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
(Philip Kotler, John A. Caslione ; Chaotics: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence)
Autori
Komarac ; Tanja
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 22
(2010), 2;
269-272
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kritički prikaz knjige, stručni
Ključne riječi
marketing; turbulentno okruženje; kaos
(marketing; turbulence; chaotics)
Sažetak
Prvo izdanje knjige Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima dvojice autora Philipa Kotlera i Johna A. Caslionea pojavilo se krajem 2009. godine, u trenutku kad je postojala velika potreba za takvom knjigom. Naime, kraj 2009. godine zabilježen je kao početak svjetske gospodarske krize koja je uslijedila kao rezultat fi nancijskog sloma u SAD-u 2008. godine. Iako se tradicionalno smatra da izdavanje knjige u takvom trenutku nije profi tabilno zbog smanjenja potražnje, Kotler i Caslione pokazuju da više ništa nije tradicionalno ni stabilno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO Publishing