Pregled bibliografske jedinice broj: 567698
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 123-126 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz knjige, stručni)
CROSBI ID: 567698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj
(Dana Thomas, Deluxe: How Luxury Lost Its Luster)
Autori
Komarac ; Tanja
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23
(2011), 1;
123-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kritički prikaz knjige, stručni
Ključne riječi
luksuzne marke; modna industrija; marketing
(luxury brands; fashion industry; marketing)
Sažetak
Doprinos knjige Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj jest u tome što pokušava odgovoriti na pitanje „kako je luksuz izgubio sjaj?“. Kako bi dobila odgovor na to naizgled jednostavno pitanje, autorica vodi čitatelja na putovanje kroz brojne zemlje, upoznaje ga s uspješnim poslovnim ljudima i dizajnerima, pa i samim potrošačima – obožavateljima luksuznih marki. Istražujući povijest luksuza i uspoređujući ga s onim što on danas znači, autorica zaključuje da današnji luksuz nije više ono što je nekad bio. Naime, on je postao masovni luksuz dostupan svima. Upravo je dostupnost „ubila“ luksuz, a za to neki dizajneri krive marketinške stručnjake.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO Publishing
- Scopus