Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 567698

Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj


Komarac; Tanja
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 123-126 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz knjige, stručni)


CROSBI ID: 567698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj
(Dana Thomas, Deluxe: How Luxury Lost Its Luster)

Autori
Komarac ; Tanja

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1; 123-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kritički prikaz knjige, stručni

Ključne riječi
luksuzne marke; modna industrija; marketing
(luxury brands; fashion industry; marketing)

Sažetak
Doprinos knjige Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj jest u tome što pokušava odgovoriti na pitanje „kako je luksuz izgubio sjaj?“. Kako bi dobila odgovor na to naizgled jednostavno pitanje, autorica vodi čitatelja na putovanje kroz brojne zemlje, upoznaje ga s uspješnim poslovnim ljudima i dizajnerima, pa i samim potrošačima – obožavateljima luksuznih marki. Istražujući povijest luksuza i uspoređujući ga s onim što on danas znači, autorica zaključuje da današnji luksuz nije više ono što je nekad bio. Naime, on je postao masovni luksuz dostupan svima. Upravo je dostupnost „ubila“ luksuz, a za to neki dizajneri krive marketinške stručnjake.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Komarac; Tanja
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 123-126 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz knjige, stručni)
Komarac & Tanja (2011) Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (1), 123-126.
@article{article, year = {2011}, pages = {123-126}, keywords = {luksuzne marke, modna industrija, marketing}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj}, keyword = {luksuzne marke, modna industrija, marketing} }
@article{article, year = {2011}, pages = {123-126}, keywords = {luxury brands, fashion industry, marketing}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Dana Thomas, Deluxe: How Luxury Lost Its Luster}, keyword = {luxury brands, fashion industry, marketing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font