Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 566118

Učinci intenzivne nastave harmonije u prvom i drugom razredu srednje glazbene škole


Hinek, Ivančica
Učinci intenzivne nastave harmonije u prvom i drugom razredu srednje glazbene škole, 2009., magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb


CROSBI ID: 566118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinci intenzivne nastave harmonije u prvom i drugom razredu srednje glazbene škole
(Effects of intensive teaching harmony in the first and second classes of high music school)

Autori
Hinek, Ivančica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Muzička akademija

Mjesto
Zagreb

Datum
08.12

Godina
2009

Stranica
474

Mentor
Rojko, Pavel

Ključne riječi
Tradicionalna nastava harmonije; intenzivna nastava harmonije; harmonijska analiza; harmonijski sluh
(Traditional harmony teaching; intensive harmony teaching; harmonic analysis; harmonic ear)

Sažetak
U radu se uspoređuje tradicionalna i „intenzivna“ nastava harmonije. Tradicionalna je harmonija opterećena nizom nedostataka od kojih je možda najveći nizostanak harmonijske analize, tj. pravih glazbenih primjera. Intenzivna nastava harmonije koja je bila predmetom ovoga istraživanju zasnivala se upravo na glazbenoj literaturi. Intenzivna nastava harmonija pokazuje niz porednosti u odnosu na tradicionalnu i ukazuje na opravdanaost uvođenja kvalitativnih promjena u pristup podučavanju predmeta Harmonija. Nastavu harmonije, kaže se u radu, trebalo bi koncipirati na harmonijskoj analizi primjera iz umjetničke glazbene literature. Nadalje, harmonijska se znanja moraju usvajati slušanjem, pa je u tu svrhu potrebno provoditi različite aktivnosti vježbanja harmonijskog sluha. Ipak, prvi i osnovni uvjet dobre nastave harmonije jest analiza prave glazbene literature. Osim što ima neospornu umjetničku vrijednost u radu u nastavi, učenje i upoznavnaje harmonije analizom pravih glazbenih djela najsigurniji je put k razumijevanju glazbe. Nastava harmonije time bi prestala biti (glazbeno) neutralna, apstraktna disciplina prilagođena zadovoljavanju normi i kriterija školskoga sustava, vratila bi se svojim korijenoma – pravoj glazbi i postala mjesto kontinuiranog i trajnog upoznavanja vrhunskih djela glazbene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hinek, Ivančica
Učinci intenzivne nastave harmonije u prvom i drugom razredu srednje glazbene škole, 2009., magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb
Hinek, I. (2009) 'Učinci intenzivne nastave harmonije u prvom i drugom razredu srednje glazbene škole', magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hinek, Ivan\v{c}ica}, year = {2009}, pages = {474}, keywords = {Tradicionalna nastava harmonije, intenzivna nastava harmonije, harmonijska analiza, harmonijski sluh}, title = {U\v{c}inci intenzivne nastave harmonije u prvom i drugom razredu srednje glazbene \v{s}kole}, keyword = {Tradicionalna nastava harmonije, intenzivna nastava harmonije, harmonijska analiza, harmonijski sluh}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hinek, Ivan\v{c}ica}, year = {2009}, pages = {474}, keywords = {Traditional harmony teaching, intensive harmony teaching, harmonic analysis, harmonic ear}, title = {Effects of intensive teaching harmony in the first and second classes of high music school}, keyword = {Traditional harmony teaching, intensive harmony teaching, harmonic analysis, harmonic ear}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font