Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 565407

Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju


Lončarić, Darko; Dubrović, Teodora
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2010. str. 126-126 (ostalo, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 565407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju
(Self-regulated learning: challenges of implementation in education)

Autori
Lončarić, Darko ; Dubrović, Teodora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2010, 126-126

ISBN
978-953-95619-2-3

Skup
Kroskulturalna psihologija

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.10.2010. - 16.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
samoregulacija učenja; cjeloživotno učenje; motivacija
(self-learning; lifelong learning; motivation)

Sažetak
Samoregulirano učenje je relativno nova paradigma u obrazovanju sa sve snažnijim utjecajem na suvremene obrazovne politike, reforme i trendove u području učenja i poučavanja. Taj konstrukt postaje središte znanstveno-istraživačkog i stručnog interesa u kontekstu razvoja društva znanja utemeljenog na cjeloživotnom učenju i obrazovanju. U različitim oblicima obrazovanja važno mjesto zauzima razvoj generičke kompetencije samostalnog i samopotaknutog razvoja znanja, vještina i kompetencija kroz cikluse postavljanja ciljeva, praćenja napretka i samomotiviranja. Iako su u znanstvenim istraživanjima već dani osnovni obrisi složenog fenomena samoragulacije učenja, primjena tih spoznaja u praksi je u ranoj fazi u kojoj se postavljaju brojna pitanja, javljaju nedoumice i otpori. U okviru aktivnosti Agencije za odgoj i obrazovanje pokrenut je niz radionica koje se provode s ciljem podrške stručnim suradnicima, učiteljima i nastavnicima u primjeni spoznaja o poticanju razvoja samoregulacije u učenju. Na okruglom stolu će učestvovati voditelji i sudionici tih radionica. Kroz formu vođenog razgovora i rasprave izložit će svoje viđenje do sada provedenih edukacija te istaknuti kako je ciklus edukacija pokrenut, što je cilj edukacija i koji su očekivani ishodi. Također, pružit će vlastiti osvrt na edukacije i iskustva u prenošenju spoznaja o samoregulaciji učenja u stručnom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Brdar, Ingrid, MZOS ) ( CroRIS)
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Darko Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Darko; Dubrović, Teodora
Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2010. str. 126-126 (ostalo, nije recenziran, sažetak, stručni)
Lončarić, D. & Dubrović, T. (2010) Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju. U: Vladimir Takšić i sur. (ur.)18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko and Dubrovi\'{c}, Teodora}, year = {2010}, pages = {126-126}, keywords = {samoregulacija u\v{c}enja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, motivacija}, isbn = {978-953-95619-2-3}, title = {Samoregulacija u\v{c}enja: izazovi primjene u obrazovanju}, keyword = {samoregulacija u\v{c}enja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, motivacija}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Primorsko-goranske \v{z}upanije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko and Dubrovi\'{c}, Teodora}, year = {2010}, pages = {126-126}, keywords = {self-learning, lifelong learning, motivation}, isbn = {978-953-95619-2-3}, title = {Self-regulated learning: challenges of implementation in education}, keyword = {self-learning, lifelong learning, motivation}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Primorsko-goranske \v{z}upanije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font