Pregled bibliografske jedinice broj: 565097
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam // Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive) / Branković, Drago (ur.).
Banja Luka, 2010. str. 577-582 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 565097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam
(Life-long education of Teachers for pedagogical pluralism in school)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive)
/ Branković, Drago - Banja Luka, 2010, 577-582
ISBN
978-99955-59-22-9
Skup
Kultura i obrazovanje - determinante društvenog proresa
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 03.12.2010. - 04.12.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
alternativne škole; pedagoški pluralizam; školski pluralizam; Montessori pedagogija; waldorfska pedagogija; Agazzi metoda; Korak-po-korak; Kvalitetna škola
(alternative schools; educational pluralism; pluralism of the school; Montessori; Waldorf pedagogy; Agazzi method; step-by-step; quality of schools)
Sažetak
Državni pedagoški i učiteljski fakuleti pripremaju učitelje za rad u državnim školama. U pravilu to podrazumijeva i postojanje neke, nikad službeno priznate, “državne pedagogije”. Ta je pedagogija uvjetovana tradicijom, dominirajućim svjetonazorima, religijama, itd. U državama s razvijenim političkim pluralizmom, pored državnih nastavničkih fakulteta, djeluju i razni fakulteti i posebni studijski programi za osposobljavanje budućih ili zaposlenih učitelja za rad prema nekim od poznatih i priznatih alternativnih pedagogija, npr. Montessori pedagogija, Waldorfska pedagogija, Agazzi metoda, Korak-po-korak” pedagogija. Autor će prikazati neka iskustva iz Evrope i neke pedagoške projekte i ustanove koje omogućuju upoznavanje i stjecanje kompetencija za rad prema nekim od alternativnim pedagoških koncepcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)