Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 565097

Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam


Matijević, Milan
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam // Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive) / Branković, Drago (ur.).
Banja Luka, 2010. str. 577-582 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 565097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam
(Life-long education of Teachers for pedagogical pluralism in school)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive) / Branković, Drago - Banja Luka, 2010, 577-582

ISBN
978-99955-59-22-9

Skup
Kultura i obrazovanje - determinante društvenog proresa

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 03.12.2010. - 04.12.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
alternativne škole; pedagoški pluralizam; školski pluralizam; Montessori pedagogija; waldorfska pedagogija; Agazzi metoda; Korak-po-korak; Kvalitetna škola
(alternative schools; educational pluralism; pluralism of the school; Montessori; Waldorf pedagogy; Agazzi method; step-by-step; quality of schools)

Sažetak
Državni pedagoški i učiteljski fakuleti pripremaju učitelje za rad u državnim školama. U pravilu to podrazumijeva i postojanje neke, nikad službeno priznate, “državne pedagogije”. Ta je pedagogija uvjetovana tradicijom, dominirajućim svjetonazorima, religijama, itd. U državama s razvijenim političkim pluralizmom, pored državnih nastavničkih fakulteta, djeluju i razni fakulteti i posebni studijski programi za osposobljavanje budućih ili zaposlenih učitelja za rad prema nekim od poznatih i priznatih alternativnih pedagogija, npr. Montessori pedagogija, Waldorfska pedagogija, Agazzi metoda, Korak-po-korak” pedagogija. Autor će prikazati neka iskustva iz Evrope i neke pedagoške projekte i ustanove koje omogućuju upoznavanje i stjecanje kompetencija za rad prema nekim od alternativnim pedagoških koncepcija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam // Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive) / Branković, Drago (ur.).
Banja Luka, 2010. str. 577-582 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, M. (2010) Cjeloživotno obrazovanje učitelja za pedagoški i školski pluralizam. U: Branković, D. (ur.)Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive).
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Brankovi\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {577-582}, keywords = {alternativne \v{s}kole, pedago\v{s}ki pluralizam, \v{s}kolski pluralizam, Montessori pedagogija, waldorfska pedagogija, Agazzi metoda, Korak-po-korak, Kvalitetna \v{s}kola}, isbn = {978-99955-59-22-9}, title = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u\v{c}itelja za pedago\v{s}ki i \v{s}kolski pluralizam}, keyword = {alternativne \v{s}kole, pedago\v{s}ki pluralizam, \v{s}kolski pluralizam, Montessori pedagogija, waldorfska pedagogija, Agazzi metoda, Korak-po-korak, Kvalitetna \v{s}kola}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Brankovi\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {577-582}, keywords = {alternative schools, educational pluralism, pluralism of the school, Montessori, Waldorf pedagogy, Agazzi method, step-by-step, quality of schools}, isbn = {978-99955-59-22-9}, title = {Life-long education of Teachers for pedagogical pluralism in school}, keyword = {alternative schools, educational pluralism, pluralism of the school, Montessori, Waldorf pedagogy, Agazzi method, step-by-step, quality of schools}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font