Pregled bibliografske jedinice broj: 565096
Novi mediji i razvijanje vrijednosti mladih
Novi mediji i razvijanje vrijednosti mladih // Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive) / Branković, D. (ur.).
Banja Luka, 2010. str. 303-310 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 565096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji i razvijanje vrijednosti mladih
(New media and youth development of values)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive)
/ Branković, D. - Banja Luka, 2010, 303-310
ISBN
978-99955-59-22-9
Skup
Kultura i obrazovanje - determinante društvenog progresa (dostignuća, dometi, perspektive)
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 03.12.2010. - 04.12.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
novi mediji; internet; mobilni telefon; satelitska televizija; video igre; računarske igre; osnovne ljudske vrijednosti
(new media; internet; mobile phone; satellite television; video games; computer games; the basic human values)
Sažetak
Osnovne ljudske vrijednosti (ili vrednote) uče se u školi i izvan škole. Teško je procijeniti tko ili što utječe više na razvijanje osnovnih vrijednosti – boravak u školi, odgoj (vaspitanje) u porodici (obitelji) ili razni oblici prirodnog, informalnog učenja uz pomoć novih medija. Djeca borave u školi, na nastavi, oko 180 dana godišnje, a više vremena od toga provode izvan školske zgrade, na raznim mjestima i u različitim socijalnim okruženjima. Svaka odrasla osoba je do svoje punoljetnosti više vremena bila izložena utjecajima različitih novih digitalnih medija negoli utjecajima školske nastave. Maturanti srednje škole su na nastavi proveli oko 11000 nastavnih časova, a do kraja toga školovanja su, nije teško procijeniti, bili izloženi utjecaju novih medija najmanje toliko. Komunikacija uz pomoć tih medija (internet, face book, forumi, satelitska televizija, sve mogućnosti mobilnih telefona) često je mnogo atraktivnija od događanja u školi. Djelovanje tih medija je snažna konkurencija školskim pedagoškim nastojanjima, tako da možemo govoriti o svojevrsnoj alternativnoj digitalnoj školi u svakom stanu današnje djece i mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)