Pregled bibliografske jedinice broj: 564702
Tehnologijski marketing u transportu i komunikacijama
Tehnologijski marketing u transportu i komunikacijama
Sarajevo: Amos Graf, 2011
CROSBI ID: 564702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnologijski marketing u transportu i komunikacijama
(Technology Marketing in Transport and Communications)
Autori
Šefkija, Čekić ; Bošnjak, Ivan
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Amos Graf
Grad
Sarajevo
Godina
2011
Stranica
394
ISBN
978-9958-619-21-2
Ključne riječi
tehnologijski marketing; transport; komunikacije
(technology marketing; transport; communications)
Sažetak
Saobraćaj je vrlo kompleksan tehnički, tehnološki, organizacijski ekonomski i društveni fenomen koji se može proučavati sa više aspekata i u različitim prostorno-vremenskim obuhvatima. Analize saobraćajnog sektora, odnosno poduzeća koja obavljaju transportne i komunikacijske usluge pokazuju različitu razinu prihvaćanja i pozicioniranja marketinka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Projekti:
135-1352598-2581 - Metodologija razvoja integriranih adaptivnih transportno-logističkih sustava (Mandžuka, Sadko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Profili:
Ivan Bošnjak
(autor)