Pregled bibliografske jedinice broj: 564444
Dileme i strategije razvoja motoričkih sposobnosti srednjoškolaca.
Dileme i strategije razvoja motoričkih sposobnosti srednjoškolaca. // Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme, 4 (2006), 1; 64-69 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 564444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dileme i strategije razvoja motoričkih sposobnosti
srednjoškolaca.
(The dilemmas and strategies for development of
motor abilities of of secondary school students.)
Autori
Maršić, Tošo
Izvornik
Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme (1334-2991) 4
(2006), 1;
64-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kondicijski trening ; TZK ; učenici
(conditions training ; Physical Education ; students)
Sažetak
Kondicijski trening primijenjen u svrhu razvoja motoričkih sposobnosti srednjoškolaca sadrži brojne dileme i različite strategije. U radu su postavljena i diskutirana pitanja: Treba li kondicijski trening biti „domaća zadaća“ ili „školski rad“? Treba li i kako ocjenjivati kondicijsku pripremljenost učenika putem testova motoričkih sposobnosti i važećih normi? Treba li kondicijska priprema u nastavi TZK-a biti diferencijalna ili integrativna, ili je uopće i ne treba biti? Jesu li opće pripremne vježbe u nastavi tjelesnog, u formi u kojoj su se koristile u zadnjih 100 godina, zaslužile odlazak u povijest? Zašto u školama gotovo da nema sekcija vezanih uz kondicijski trening (fitnes, bodybuilding i sl.)? Što trebaju raditi na tjelesnom učenici vrhunski sportaši koji redovno svaki dan treniraju u klubu?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija